پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
مدیر کل بهزیستی استان ایلام از مراجعه ۱۱هزار ایلامی به مراکز اورژانس اجتماعی خبر داد.

شعار سال: فرهاد قیصربیگی بر معرفی بیشتر خدمات اورژانس اجتماعی این سازمان تاکید کرد و با اشاره به مراجعه ۱۱هزار نفر در سال جاری به این مراکز، گفت: با حمایت بیشتر سازمانهای مرتبط باید نقش این مراکز در جامعه پررنگ تر و مردم بیشتر در جریان خدمات آنها قرار گیرند.

وی پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف را اولویت کاری این سازمان دانست و گفت: از تمامی ظرفیتهای سازمان برای تحقق این هدف استفاده خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام بیان کرد: همچنین به موضوع اعتیاد از نوع صنعتی در جامعه اشاره کرد و گفت: چنانچه آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد در جامعه کنترل نشود وضعیت امروز جامعه پایدار نخواهد ماند.

وی بیان کرد: بهزیستی به عنوان عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان عمده وظیفه اش در حوزه اعتیاد علاوه بر ارائه آموزشهای پیشگیری، نظارت بر کمپهای ترک اعتیاد است.

*نبود اقامتگاه برای نگهداری متکدیان در ایلام

قیصربیگی عنوان کرد: تکدیگری را از دیگر آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: یکی از ضعفهای این استان برای ساماندهی مطلوب متکدیان نبود اقامتگاه برای نگهداری این افراد است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰متکدی در شهر ایلام وجود داشته که ۹۵درصد آنها غیر بومی است، گفت: چنانچه اراده جمعی در این زمینه وجود داشته باشد این معضل در استان رفع خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 21 آذر 1394، کد مطلب: 2997740: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین