پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
شهردار اردبیل از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی بافت مرکزی شهر اردبیل با هدف کاهش بار ترافیک در مرکز شهر خبر داد.

شعار سال : حمید لطف‌اللهیان ظهر جمعه در حاشیه جلسه مشترک با مشاور این طرح گفت: به دلیل اینکه شهر اردبیل در سال های اخیر با افزایش قابل توجه جمعیت و خودرو مواجه بوده ساماندهی ترافیک اهمیت ویژه دارد.

وی با اذعان به اینکه در مرکز شهر بار ترافیک به مراتب بیشتر است و در ساعات خاصی از روز نیز به اوج خود می رسد، اضافه کرد: ما ساماندهی ترافیکی را به مشاور واگذار کردیم تا مطالعات لازم را انجام دهد.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه این طرح به‌غیراز طرح جامع ترافیک شهر اردبیل است، متذکر شد: طرح جامع ترافیک در مرحله پنج تصویب بوده و بعدازاینکه به تصویب رسید مسائل کلی و خطوط کلی ترافیکی شهر را مشخص خواهد کرد.

وی افزود: درواقع طرح جامع به روابط ترافیک و مهندسی ترافیک دخالتی نداشت و به‌صورت کلی مسائل را دنبال می‌کند.

به گفته لطف‌اللهیان تا زمان تصویب طرح جامع ما از طرح تفضیلی ترافیکی برای رفع نیاز محدوده شهر استفاده می‌کنیم و در کنار آن طرح ساماندهی ترافیکی بخش‌هایی از شهر ازجمله خیابان امام، کوچه شمس، طوی و معصوم شاه را در دست مطالعه داریم.

وی بابیان اینکه به‌منظور ساماندهی ترافیک مراجعه بیماران و شهروندان به کوچه شمس به‌غیراز طرح ساماندهی ترافیک برنامه دیگری اجرا نمی‌شود، افزود: بعد از تکمیل مطالعات راهکارهای کاهش ترافیک در محدوده‌های ذکرشده عملیاتی خواهد شد.

شهردار اردبیل ابراز امیدواری کرد این مطالعات طرح تا پایان سال جاری تکمیل‌شده و با آغاز فصل کاری شهرداری بتوان نسبت به اجرای عملیاتی آن اقدام کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 20 آذر 1394 کد مطلب : 2997495 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین