پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
صومی گفت: چنانچه مثل روز اول ثبت‌نام تعداد زیادی از اشخاص در روزهای آینده برای حضور در عرصه انتخابات نام‌نویسی کنند، شاهد تعدد کاندیدا خواهیم بود.

شعار سال: محمدحسین صومی ظهر امروز با حضور در فرمانداری تبریز ضمن بازدید از روند ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: روز اول ثبت نام تعداد زیادی از اشخاص در انتخابات نام‌نویسی کردند و چنانچه رویه‌ی فعلی تا ششم فروردین ادامه داشته باشد شاهد خیل عظیمی از کاندیداها خواهیم بود.

وی ادامه داد: اینکه در همین روزهای اول اشخاص زیادی احساس مسئولیت کرده‌اند و وارد عرصه شده‌اند خوب است، اما باید اذعان داشت تعدد کاندیدا انتخاب را برای مردم مشکل می‌کند.

عضو هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به عدم فعالیت رسمی احزاب و گروه‌های سیاسی در عرصه انتخابات، تصریح کرد: عدم ساماندهی احزاب موجب شده تا کاندیداها به صورت انفرادی شانس خود را بیازمایند لکن به هرحال این مردم هستند که بعد از تائید صلاحیت‌ها، تصمیم نهایی را می‌گیرند.

وی بیان داشت: امیدواریم مردم کسانی را در شهرها و روستاها انتخاب کنند که زبان گویای ملت باشند و بتوانند از توانمندی‌هایشان در جهت توسعه شهری و روستایی استفاده نمایند.

صومی دوران مسئولیت را گذرا دانست و متذکر شد: به کاندیداها توصیه می‌کنم از تخریب سایرین پرهیز کنند و وعده‌هایی را که خارج از توان و حوزه‌های اختیارات‌شان می‌باشد را به مردم ندهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آناج، تاریخ 1 فروردین 96، کد مطلب: 75915: www.anaj.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
شوراهای شهر محلی هستند برای رفع مشکلات مردم ؛ سیستم های قوی تری برای این نظارت ها در این شورا ها باید به وجود بیاید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
وقتی می دونن پول اینجاست معلومه هروز بیشتر میشن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین