پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
سال 95 به آخر خط رسید اما وعده استاندار محقق نشد. همچنان باید منتظر وعده ی جدید برای بهره برداری از بزرگراه تبریز-اهر باشیم.
شعارسال: دیشب رئیس پلیس راه ناجا در بخش اخبار 20:30 گزارشی از جاده های پر خطر ارائه میداد. گزارشگر برنامه آمار جاده های"بد سابقه" ی کشور را از سردار حمیدی پرس و جو می کرد.

دو جاده آذربایجانشرقی، پیش قراول جاده های بد سابقه از لحاظ آمار مجروحین و فوتی ها بود. جاده تبریز-اهر با 98 فوتی و مجروح و جاده تبریز-آذرشهر با 82 فوتی و مجروح در سال. آنگونه که آمار سردار مهری نشان میداد هیچ جاده ای به اندازه این دو جاده کشته و مجروح نداشته است.

آخرین روزهای سال 95 را پشت سر می گذاریم. مروری بر وعده های مقامات اجرایی کشور و استان می تواند گره کور ماجرا را باز کند.

اوایل بهمن ماه سال 94 بود که استاندار آذربایجانشرقی در بازدید از پروژه بزرگراه تبریز-اهر، وعده داد، سال 95 یعنی سالی که می شود گفت به پایان خط رسیده، زیر بار ترافیک برود اما واقعیت میدانیِ این جاده، عدم تحقق وعده استاندار را فریاد می زند.

قرار بود طبق وعده استاندار بخش اعظمی از این جاده در سال 95 زیر بار ترافیک برود تا ماحصل آن کاهش آمار فوتی ها و مجروحین باشد. در حالی که آخرین برگ های تقویم سال 95 ورق میخورد و هنوز قفل جاده تبریز-اهر کلید نخورده است.

فرماندار اهر نیز با استناد بقول مساعد رئیس جمهور و وزیر راه، وعده ی افتتاح این بزرگراه را در سال 95 داده بود اما هنوز بوی مرگ از جاده های اهر به مشام میرسد.

سال 95 به آخر خط رسید اما وعده استاندار محقق نشد. همچنان باید منتظر وعده ی جدید برای بهره برداری از بزرگراه تبریز-اهر باشیم. شاید بیراه نباشد اگر جاده اهر تبریز را پروژه وعده ها نامگذاری کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زیتون، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1395، کدخبر: 21678، www.zeytunnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
وقتی از ابتدا خشت اول رو بد میذارن همین میشه
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
یکم به فکر جون مردم باشین این همه وعده دادین از اون موقع تا حالا هنوز هیچی معلوم نیس م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین