پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هر فرد سودجویی که بخواهد با وارد کردن کالای قاچاق به استان، به اقتصاد داخلی ضربه زند در چنگال عدالت و قانون گرفتار خواهد شد.
شعارسال: اسماعیل جبارزاده در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت ارشد استان اعلام کرد و افزود: نقش آموزش و توجیه دستگاه های دخیل در این خصوص، امری انکارناپذیر است و دولت تمامی تلاش خود برای این امر مهم به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع انبارها، اظهار کرد: به دلیل اینکه ابتدای کار است باید در این زمینه نهایت دقت را به کار گرفته و تمامی دستگاه‌های دخیل، همکاری‌های لازم با سایر دستگاه ها را داشته باشند.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را مشخص شدن محل دپو و نگهداری کالاهای غیرمجاز اعلام کرد و ادامه داد: ثبت اطلاعات در این سامانه به شناسایی کالاهای غیرمجاز در انبارهای استان کمک می‌کند که نتیجه این امر، کاهش روز به روز میزان قاچاق کالا در استان و کشور خواهد بود.

استاندار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش شبانه‌روزی تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی و اداره کل اطلاعات استان، استان آذربایجان شرقی در صف مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد.

جبارزاده تشریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظایف مستمر مسئولان استان است و گزارشات نیروی انتظامی نشان از افزایش فعالیت در این زمینه و اراده‌ای است که در بین مسئولان استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه غیورمردان آذربایجان‌شرقی، مبادی ورود کالای قاچاق به استان را مسدود کرده‌اند، عنوان کرد: وجود کالای قاچاق خارجی در برخی از مغازه‌ها، به دلیل صدور فاکتور کالای داخلی نسبت به جنس خارجی در برخی از شهرها و استان‌های دیگر است که با این موضوع نیز به شدت برخورد می کنیم.

جبارزاده همچنین با اشاره به نقش مهم اتاق‌های اصناف در پیشگیری از قاچاق کالا و ارز بیان کرد: انتظار داریم که اصناف استان، همت و غیرت بیشتری به خرج داده و تحت هیچ شرایطی اقدام به فروش کالای قاچاق نکنند.

وی افزود: هر فرد سودجویی که بخواهد با وارد کردن کالای قاچاق به استان، به اقتصاد داخلی ضربه زند در چنگال عدالت و قانون گرفتار می‌شود.

بر اساس گفته این مقام مسئول، مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز در سال آتی نیز مورد توجه مدیریت ارشد استان خواهد بود.

جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خواست که نسبت به اجرای تمام و کمال مصوبات کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و عدم همکاری آنان با نهادهای مربوطه به معنای قصور می باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زیتون، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1395، کدخبر: 21655، www.zeytunnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
همه شهر ها باید اینطوری جدی برخورد کنن اگه چند نفر مجازات سنگینی بشن بقیه دیگه جرات نمیکنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین