پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
شهردار گرمی گفت: آماده سازی مسیرمحل جدید دفن زباله انجام گرفته است و قبل عید نوروز زباله شهری به محل جدید انتقال می یابد.

شعار سال: رسول حسن زاده، شهردار شهرستان گرمی گفت: با توجه به اینکه محل دفن زباله این شهرستان در ورودی شهراز سمت جاده قدیم گرمی- اردبیل قرار دارد و استفاده جانوران وحشی و اهلی و پخش زباله در اطراف این محل و ورودی شهر باعث ایجاد چشم انداز نامطلوب، آلودگی خاک، مشکلات و معضلاتی برای محیط زیست و مردم منطقه شده و از طرفی حل این مسئله جزو دغدغه اصلی شورای و شهردار و مسئولین شهرستان بحساب می آید بعد از تصمیم جمعی و انجام یک سری مراحل قانونی مقرر شد محل دفن زباله فعلی به محلی دورتر از محل موجود انتقال یابد تا مشکلات فعلی برای مدیریت پسماند شهری را نداشته باشیم.

حسن زاه خاطر نشان کرد: آماده سازی مسیرارتباطی محل دفن زباله جدید انجام گرفته است وبعد از یک سری عملیات باقیمانده و تکمیل محل، که قبل عید صورت می گیرد، زباله شهری به محل جدید انتقال یابد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 40 تن زباله در شهر گرمی تولید می‌شود، اظهار کرد: در صورت داشتن امکانات لازم و مدیریت مناسب پسماندهای خانگی می توان تهدیدی که از این ناحیه وجود دارد به فرصت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه 146سطل زباله با اعتبار بالغ بر 800میلیون ریال درست شده و بزودی در محل تعیین شده جاگذاری می شود، گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید باستانی نوروز رفت و روب شهری، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و لکه گیری های معابر از جمله اقدامات شهرداری است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سیفار، تاریخ 21 اسفند 95، کد مطلب: 27113: www.seyfar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین