پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی گفت: در کنار جاده گیلارلو در اراضی ملی بعد از احداث پمپاژ پارک تولد ایجاد خواهد شد.

شعار سال: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی مغان گفت: در کنار جاده گیلارلو در اراضی ملی بعد از احداث پمپاژ، پارک تولد ایجاد خواهد شد و هرکس به مناسبت خاصی که در ذهن دارد از جمله سالروزازدواج، روزتولد فرزندان خود، به نیت اموات و یا به هرنیتی نهالی را دراین پارک کاشته و نگهداری نمایند.

وی با بیان اینکه مساحت اراضی منابع طبیعی شهرستان گرمی از لحاظ رتبه بندی سومین شهرستان استان می باشد، اظهار کرد: منابع طبیعی در نظر دارد با توزیع و غرس بیش از 6هزار اصله نهال و با وارد کردن نهال درگلدان از نهالستان های منابع طبیعی سایر شهرستان ها با مشارکت مردم و سمن ها، سرانه فضای سبز شهرستان را افزایش دهد.

فصیحی،رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گرمی از آموزش غرس نهال در میان مدارس شهرستان گرمی هم خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش در روز ۱۸ اسفند که به نام آموزش و پژوهش است انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: منابع طبیعی مردم را به ایجاد و اجرای جنگلهای اقتصادی با گونه های نیاز آبی کم از قبیل سماق، زرشک و انواع گلهای با تولید اسانس معطر به مشارکت فرا می خواند.

فصیحی با بیان اینکه در بخش مرتع جهت اخذ طرح های مرتع داری و تولید گیاهان داروئی به مشارکت و کمک جوامع محلی، سمن ها و سرمایه گذارها نیازمندیم، اظهار کرد: در روستاهای که منابع آبی مطمئن دارند توصیه می شود با گشت گونه ای زراعت چوب مانند انواع ارقام صنوبر به تولید چوب در شهرستان کمک گنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیریمیز، تاریخ 15 اسفند 95، کد مطلب: 27084: www.nirimiz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین