پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
امام جمعه موقت خلخال گفت: وضعیت معابر این شهر مناسب نبوده و شهردار برای ترمیم ناهمواری های سطح خیابان ها و کوچه ها باید اقدام جدی بکند.

شعار سال: حجت الاسلام سید محسن محسنی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: برغم تلاش شهردار برای لکه گیری چاله های سطح خیابان ها و کوچه های شهر ناهمواری های ایجاد شده از برف و سرمای زمستان بقدری زیاد است که نیاز به همت و تلاش جدی شهرداری برای ترمیم خرابی های معابر شهر دارد.

وی با انتقاد از طولانی شدن زمان اجرای برخی از پروژه های عمرانی شهرستان از جمله راه اصلی خلخال به منجیل گفت: در حالی که این پروژه از سال های بسیار دور آغاز شده ولی بی توجهی مسوولان گذشته شهرستان در پیگیری موضوع زمان اجرای این پروژه بسیار طولانی شده است.

او همچنین با اشاره به دیدار اخیر نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس با وزیر راه و شهرسازی در زمینه پیگیری پروژه راه خلخال به منجیل اظهار کرد: در این دیدار وزیر راه و شهرسازی گفته است که چرا راه به این مهمی فراموش شده و از سوی مسوولان اجرایی شهرستان در گذشته پیگیری نشده است.

خطیب جمعه خلخال در بخش یگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گفت: مادر معمار تربیت فرزند بوده و جایگاه مادران در جامعه باید به قوت خود حفظ شود.

حجت الاسلام محسنی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹ درصد از عامل افزایش پدیده شوم طلاق در جامعه تغییر سبک زندگی از سوی همسران و نیز رواج پدیده بد حجابی در جامعه است.

خلخال در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خلخال زر، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1395، کد مطلب: 19461:www. khalkhalzar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
مردم اب که کمبود دارن برق که ندارن حداقل یه جاده خوب برای رفت امد داشته باشن مسئولان اون منطقه پس چیکار میکنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین