پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
سرپرست اداره صنعت وتجارت شهرستان دامغان از صدور پروانه بهره برداری برای ۱۱۰ واحد معدنی این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان دارای ۱۶۶ واحد صنعتی است

شعار سال: اسماعیل عابدیان بعدازظهر سه شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت پژوهش در جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی ارتباط صنعت با دانشگاه در محل دانشگاه دامغان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۶ واحد صنعتی در شهرستان دامغان فعال است، افزود: این واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنعت وتجارت استان سمنان هستند.

وی یادآور شد: ارتباط دانشگاه با صنعت موجب تبادل اطلاعات، توسعه صنعت، نوآوری و ارزش افزوده بیشتر می شود.

سرپرست اداره صنعت وتجارت شهرستان دامغان گفت: همه ما باید با انجام کارهای تحقیقاتی و پژو هشی بتوانیم از واحدهای صنعتی و معدنی حمایت کنیم.

اختصاص ۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های پژوهشی دانشگاه دامغان

معاون پژوهشی فناوری دانشگاه دامغان نیز در این نشست از اختصاص هفت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های پژوهشی در این دانشگاه خبر داد و افزود: این میزان اعتبار صرف خرید تجهیزات و امور آزمایشگاه وانجام پایان نامه های رشته های ارشد و دکتری می شود.

محمد تقی قربانیان گفت: دانشگاه دامغان برای رونق اقتصادی و صنعت این شهرستان دوره های آموزشی تخصصی با همکاری هیئت های علمی خود و مدیران واحد های صنعتی دامغان برگزار می کند.

در پایان این جلسه که مدیران واحدهای صنعتی ومدیران گروه های رشته های مختلف دانشگاه دامغان حضور داشتند مقرر شد این دانشگاه امکانات آزمایشگاهی خود را در بخش آنالیز مواد و ترکیبات شیمیایی با هدف درآمد زایی بیشتر در اختیار واحدهای صنعتی قرار دهد و همچنین پیرامون تحقیقات وپژوهش و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و ارایه خدمات انالیزی مورد نیاز صنایع بحث وتبادل نظر شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 17 آذر 1394,کد مطلب: 2994881

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین