پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از بهره‌برداری از جاده خلخال- فیروزآباد تا سال آینده خبر داد.

شعارسال : خلیل محبت خواه پیش از ظهر شنبه در بازدید از عملیات احداث این جاده در خصوص دلایل تأخیر چندین ساله احداث آن گفت: بنده از بدو حضور درراه و شهرسازی از تمامی جاده‌های استان بازدید کرده و مشکلات آن ها را احصا کردم.

وی افزود: جاده خلخال- فیروزآباد تقریباً رو به اتمام است و نیاز بود دو پل احداث شود که بر اساس توافقاتی که با آب منطقه‌ای استان داشتیم این دو پل نیز احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یکی دیگر از دلایل تأخیر را ایرادات واصله از پلیس‌راه در سه‌راهی از مسیر خلخال عنوان کرد و متذکر شد: پلیس‌راه اجرای تقاطع غیر هم‌سطح را طرح کرده ولی به دلایل محدودیت اعتبار پیشنهاد کردیم که در ابتدا با آشکارسازی و علائم ایمنی جاده را به بهره‌برداری برسانیم.

محبت خواه با اشاره به اجرای خط‌کشی و گارد ریل در بخش‌هایی از این جاده تصریح کرد: درصورتی‌که این پیشنهاد به تصویب شورای ترافیک استان برسد بازگشایی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی بابیان اینکه در بخش‌هایی از جاده لازم است گارد ریل اجرا شود و علائم ایمنی نیز نصب شود، افزود: اگر درخواست ما به تائید شورای ترافیک برسد می‌توانیم تا سال آینده از این جاده بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص اولویت‌های راه‌سازی در شهرستان خلخال، ادامه داد: اینکه جاده اسالم به گفته یکی از مسئولان اولویت داشته باشد مورد تائید نیست و ما به دلیل محدودیت اعتبار جاده‌های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد را در اولویت قرار دادیم.

محبت خواه اجرای پروژه‌های متعدد و در نیمه راه رها کردن را نامناسب دانست و افزود: در سال جاری و سال‌های آتی با اولویت میزان پیشرفت فیزیکی جاده‌ها اجرا خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 21 آذر 1394 ، کد مطلب : 2997767 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین