پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت یازدهم نه تنها هیچ کارخانه ای در استان راکد نشده است بلکه برخی از کارخانه های راکد نیز به چرخه تولید برگشت.

شعار سال: داریوش دیودیده روز سه شنبه گفت: در دو سال گذشته 100 واحد راکد و نیمه فعال صنعتی استان به چرخه تولید برگشت.

وی عنوان کرد: برخی آمارهای نگران کننده از واحدهای راکد استان مربوط به کارخانه های موجود در شهرک های صنعتی استان است که تعداد آنها زیاد نیست.

دیودیده اظهار کرد: 741 پروانه بهره برداری صنعتی معتبر در این استان صادر شده که 264 واحد از آنها در شهرک های صنعتی قرار دارند.

وی بیان کرد: 80 درصد واحدهای مهم استان خارج از شهرک های صنعتی هستند که برخی از آنها از جمله سینره و زردبند و آبشار گستر در دو سال گذشته توسعه نیز داده شدند.

دیودیده گفت: تنها یکی از کارخانه های آب معدنی استان در شهرک های صنعتی قرار دارد و 90 درصد این کارخانه های بیرون از شهرک ها با 60 تا 100 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند.

دیودیده بیان کرد: همه کارخانه های شن و ماسه استان نیز در حال فعالیت هستند که بیرون از شهرک های صنعتی قرار دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 23 آذر 1394، کد مطلب:81879053 (5047952):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین