پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
شهامت باربد گفت: نرخ کرایه حمل شن و ماسه توسط کامیون ها را سازمان حمل و نقل و پایانه ها اعلام کند و اخیرا مشاهده شده رانندگان کامیون به بهانه افزایش قیمت شن و ماسه نرخ کرایه یاسوج و شهرستان دنا را افزایش داده اند که طی هماهنگی هایی که با پلیس راهور صورت گرفته است این موضوع در دست بررسی است و با خاطیان برخورد می شود.

شعار سال:افزایش 29 درصدی قیمت مصالح ساختمانی به خصوص شن و ماسه و بالا رفتن کرایه کامیون های حمل کننده آن موجب نگرانی شهروندان دنا نشین شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دنا در خصوص افزایش قیمت شن و ماسه گفت: در این خصوص جلسه ای در استانداری برگزار و نرخ جدید اعلام شد البته قبل از این جلسه نیز برخی از کارگاه های سنگ شکن اقدام به افزایش قیمت کردند که با آنها برخورد شد.

شهامت باربد افزود: نرخ جدید شن و ماسه از سوی استان به کارگاه های سنگ شکن اعلام شده است و ماسه شٌسته از تنی 20 هزار تومان به 27 هزار تومان و ماسه شکسته از 17 به 25 هزار تومان افزابش یافته است که هر تنی 7 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

 

وی بیان کرد رئیس سازمان صنت معدن و نجارت استان نیز در جلسه قیمت گذاری شن و ماسه حضور داشت و قیمت اعلام شده خروجی جلسه بوده و به گونه ای تصمیم گیری شد که هم شرایط کارگاه های سنگ شکن و هم مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

باربد با بیان اینکه وظیفه ما کار نظارتی است گفت: ما بر قیمت های جدید اعلام شده شن و ماسه نظارت می کنیم و سنگ شکنانی که با قیمت بالاتر شن و ماسه را عرضه کنند تخلف کرده اند و با آنها برخورد می شود.

 

وی در خصوص افزایش قیمت کرایه کامیون های حمل کننده شن و ماسه که حدود 180 الی 200 هزار تومان است گفت: نرخ کرایه حمل شن و ماسه توسط کامیون ها را سازمان  حمل و نقل و پایانه ها اعلام کند و اخیرا مشاهده شده رانندگان کامیون به بهانه افزایش قیمت شن و ماسه نرخ کرایه یاسوج و شهرستان دنا را افزایش داده اند که طی هماهنگی هایی که با پلیس راهور صورت گرفته است این موضوع در دست بررسی است و با خاطیان برخورد می شود.

گفتنی است در خرداد ماه سال جاری  نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست حسین کلانتری استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

افشون مدیرکل دفتر فنی استانداری در این نشست از افزایش 29 درصدی قیمت مصالح ساختمانی خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت ماسه شسته به ازای هر تن 27 هزار تومان، ماسه شکسته 25 هزار تومان، شن نخودی و بادامی 18 هزار تومان، ماسه بادی 14 هزارتومان، بیس 19 هزار تومان است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 8 تیر    99، کد خبر:160049 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین