پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
اولین فصلنامه علمی-تخصصی باستان شناسی مربوط به ایلام باستان، با عنوان "مطالعات ایلام شناسی" منتشر شد.

شعار سال: مدیرمسئول فصلنامه مطالعات ایلام شناسی، ضمن اعلام این خبر گفت: این مجله علمی تخصصی با گستره کشوری منتشر می شود.

دکتر حبیب اله محمودیان درباره رویکرد این مجله گفت: فصلنامه مطالعات ایلام شناسی با رویکرد تحقیقات باستان شناسی در زمینه ایلام باستان و تمدنهای همجوار منتشر می شود.

این نویسنده و ناشر ایلامی ضمن اشاره به 5 هزار سال قدمت تمدنی ایلام گفت: معرفی تمدن و فرهنگ ایلام به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین تمدن خاورمیانه از مهم ترین اهدافی است که در انتشار فصلنامه دنبال می کنیم.

نخستین شماره فصلنامه علمی-تخصصی مطالعات ایلام شناسی با مدیرمسئولی حبیب اله محمودیان و سردبیری سیاوش یاری در 130 صفحه منتشر شده است.

در نخستین شماره این نشریه که در قطع وزیری منتشر شده است مقالاتی مانند بررسی باستان شناسی محوطه های پیش از تاریخ هلیلان در بخش غربی فلات ایران، خطوط میخی ایلامی معبد چغازنبیل، مشخصات دژ و قلعه تاریخی شهاق (شیاخ)، مدیریت توسعه پایدار شهری (نمونه موردی شهر ایلام) و... آمده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری بین المللی کرد پرس، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 128166 : www. kurdpress.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین