پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول گفت: نمایندگی حمل نخاله های ساختمانی طی چند روز آینده در سطح شهر دزفول راه اندازی می شود.

شعارسال: فرهاد جاموسی در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح ایجاد نمایندگی حمل نخاله های ساختمانی در شورای شهر دزفول اظهار کرد: مطابق با این طرح مقرر شده تا محلی را به همراه چند دستگاه ماشین مخصوص حمل این نخاله ها تعیین کنیم که چهار خط تلفن نیز برای این آژانس در نظر خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه نحوه استفاده از این طرح از طریق بنر و پوستر در سطح شهر اطلاع رسانی می شود افزود: در خیابان های طالقانی، امام خمینی و شریعتی نیز اگر شخصی ساختمان سازی و یا به دلیل مغازه نیاز به باکس برای دورریختن نخاله داشت برای آنها تهیه می کنیم که درصورت پر شدن باکس ها افراد ساکن باید طی تماسی با این آژانس درخواست خالی شدن باکس را بدهند.

رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول با اشاره به اینکه پیمانکار این مصوبه شورا نیز گرفته شده، تصریح کرد: طی چند روز آینده این مصوبه برای تأیید به فرمانداری شهرستان می رود.

*نصب تابلوهای ۳ وجهی در شهر

جاموسی در ادامه از تصویب طرح نصب تابلوهای سه وجهی تبلیغاتی در سطح شهر خبر داد و گفت: این تابلوها با برخورداری از سه قسمت مربوط به آگهی های تجاری، فرهنگی و عمومی و ارتفاع دو متر به صورت شیشه ای و دارای نورپردازی در هنگام شب هستند که منظره زیبایی را رقم خواهد زد.

وی هدف از این مصوبه را توجه بیشتر به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، مبلمان شهری و زیبایی های بصری شهر عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۶ تابلو به این شکل در سطح شهر نصب شده اما قصد داریم تا یک ماه آینده این تعداد را به ۲۰۰ تابلو برسانیم.

رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول همچنین با اشاره به اینکه پیمانکار این طرح نیز گرفته شده، گفت: با اجرای این طرح در صورت مشاهده نصب هرگونه آگهی های تبلیغاتی و حتی اعلامیه بر دیوارهای سطح شهر با متخلفان به صورت جدی برخورد می کنیم.

جاموسی بیان کرد: این تابلوهای سه وجهی در کنار مدارس، ادارات و نهادهای دولتی نیز نصب خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28آذر1394، کد خبر: 3004189: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین