پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از اجرای دو بانده کردن محور دهلران-اندیمشک در یک برنامه چهار ساله خبر داد و گفت: این پروژه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شعار سال : علی محمد احمدی اظهار داشت: جاده دهلران به اندیمشک یکی از محورهای پر ترافیک است که به دلیل ضعف مشخصات فنی این مسیر همواره شاهد بروز حوادث ترافیکی ناگواری هستیم.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته با وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه ای با مبنای دو بانده مسیر دهلران به اندیمشک به طول ۱۱۲ کیلومتر با حضور نماینده وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی درخصوص همکاری این دو وزارتخانه در عملیاتی کردن این پروژه به امضا رسیده است.

نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کل اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: طبق این تفاهمنامه مقرر شد که وزارت نفت ۲۵ درصد و وزارت راه و شهرسازی ۷۵ درصد این مبلغ را تأمین اعتبار کند.

وی افزود: سهم وزارت راه و شهرسازی در اجرای این پروژه یک هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال و سهم وزارت نفت ۶۲۰ میلیارد ریال است که بر اساس یک برنامه زمانبندی چهار ساله اجرایی می شود.

وی گفت: امسال عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد و طی چهار سال این مسیر به شکل چهار بانده برای رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی و حوادث ناشی از آن به انجام خواهد رسید.

احمدی افزود: با توجه به احداث بازارچه مرزی شهرستان دهلران در آینده نزدیک و فعالیت شرکت های نفتی و پتروشیمی در شهرستان، چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک از اقدامات بسیار ضروری و لازم الاجرا است.

وی در خاتمه اظهار کرد: رایزنی هایی در خصوص پیش بینی اعتبار برای پیوستن دهلران به خط آهن سراسری کشور و چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک در بودجه سال ۹۵ کشور صورت گرفته است که با تحقق این مهم تحول بسیار عظیمی در حوزه راه شهرستان و استان به وقوع خواهد پیوست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 28 آذر 1394 کد مطلب : 3003453 www.mehrnews.com


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
در برنامه 10 ساله هم دوبانده نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین