پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
استاندار کرمانشاه اعلام کرد که پس از رسیدن راه آهن به کرمانشاه اجرای پروژه راه آهن کرمانشاه به اسلام آبادغرب به عنوان یک اولویت دنبال می شود.

شعار سالاسد الله رازانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: با توجه به اهمیت پروژه راه آهن برای استان و وعده هایی که در این زمینه داده شده ، پیگیری برای به ثمر رسیدن آن یکی از اولویت های اصلی ما محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه در این استان تحول ایجاد خواهد کرد، گفت: اجرای این پروژه در چندین جبهه به صورت همزمان دنبال می شود تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: براساس بازدیدهای هفتگی که از این پروژه انجام می شود کار در تمامی قسمت ها به خوبی در حال انجام است و به زودی کار نصب سر در ایستگاه راه آهن نیز انجام خواهد شد.
رازانی با اشاره به اینکه کار ریل گذاری راه آهن کرمانشاه انجام شده است، عنوان کرد: اخلال کوچکی در تامین تراولس این پروژه به وجود آمده بود که با هماهنگی های انجام شده، اکنون بیش از 2 کیلومتر در روز تراولس در اختیار پیمانکار قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی انجام می شود، گفت: در رابطه با تسهیل در پرداخت مطالبات پیمانکار به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه نیز مذاکراتی با وزارتخانه انجام شده است.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه پروژه راه آهن غرب کشور در پایان بهار امسال به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امکان بروز تاخیر یک هفته ای در افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه وجود دارد.
رازانی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در حال انجام است، گفت: قطعه اول این پروژه که شامل خط آهن کرمانشاه به اسلام آباد غرب می شود با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
12 هزار میلیارد ریال تاکنون برای پروژه راه آهن کرمانشاه هزینه شده و 2 تا سه هزار میلیارد ریال دیگر باید هزینه شود.
راه آهن ملایر به کرمانشاه 175 کیلومتر طول دارد که تاکنون مسیر ملایر به فیروزان انجام شده و باقی مسیر نیز در حال تکمیل است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 3 خرداد 96، کدمطلب:82543349 (6002168)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
خیلی خوب میشه راه اهن بخوره.کشور ما باید مثل اروپا بین تمام شهر ها قطار سریع السیر بزنن.اینجوری امار تلفات جاده ای هم کلی میاد پایین
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فعلا اولویت بذارین رو چیزای مهمتر م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین