پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
مدیرعامل شركت مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: فرآیند بومی‌سازی قطعات صنعت نفت با حمایت از سازندگان داخلی با قدرت ادامه می‌یابد.

شعار سال: بی‍‍ژن عالی پور در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار كرد: توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص هدایت كشور به سمت استقلال و خوداتكایی و تقویت بنیان‌های داخلی صنعت نفت، تلاشگران این عرصه را به‌سوی تحقق یک تحول بزرگ صنعتی به‌منظور قطع كامل وابستگی رهنمون كرده است.

وی افزود: تلاش مستمر كارشناسان، خلاقیت، ابتكار و نوآوری بخش‌های پژوهشی و مهندسی ساخت داخل به‌ویژه در سال‌های اخیر، افق تازه‌ای را به روی صنعت نفت ایران گشوده است كه تدوین دانش فنی و تولید انبوه قطعات حساس و ماشین‌آلات پیچیده فرآیندی در قالب ۱۰ گروه كالایی ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت از ثمرات این حركت جهادی است.

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب عنوان كرد: شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در كنار تولید صیانتی، توسعه میدان‌های جدید، احداث و افتتاح طرح‌های عظیم نمک‌زدایی و فراورشی، مشاركت در طرح‌های ازدیاد برداشت با دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی، توجه به توسعه متوازن و آبادانی شهرها و استان‌های نفت‌خیز حوزه فعالیت، اجرای پروژه‌های متعدد عام‌المنفعه را نیز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شركت را در دستور كار دارد كه برای انجام بهینه این دو مقوله مهم از یک برنامه مدون میان‌مدت و بلندمدت پیروی می‌کند.

عالی پور بیان كرد: توجه و اهتمام به تكمیل فرآیند بومی‌سازی و حمایت از سازندگان داخلی در این برنامه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در همین راستا شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تشریک‌مساعی شركت ملی حفاری ایران اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان كرده تا فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های صنعتگران، سازندگان و تأمین‌کنندگان كالای صنعت نفت و همچنین ارائه نیازمندی‌های شرکت‌های نفتی را فراهم كند.

وی ادامه داد: استقبال مطلوب سازندگان و شرکت‌های داخلی از نمایشگاه‌های گذشته و حضور مؤثر آنها در این نمایشگاه، نشان از اعتماد و اقبال آنان به ساخت داخل و نویدبخش آینده‌ای روشن برای صنعت نفت كشور است.

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح كرد: بی‌شک نگاه ملی و متعهدانه به فرآیند بهره‌گیری از تولیدات بومی در كنار توجه سازندگان داخلی به حفظ و ارتقا روزافزون كیفیت، اهرمی برای افزایش قدرت دولتمردان این مرزوبوم در چانه‌زنی‌های بین‌المللی است كه در همین راستا داشتن برنامه مناسب برای استفاده حداكثری از توان تولید داخلی و ورود به زمینه‌های مهم نیازمند تعامل بیشتر، سازنده‌تر صنعت، دانشگاه و سازندگان است.

سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان پیش از ظهر شنبه 28 آذر در اهواز آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا اول دی‌ماه همه‌روزه از ساعت ٩ صبح تا ١٧ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان، پذیرای متخصصان، کارشناسان و علاقه‌مندان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 آذر 1394، کد مطلب: 3003903: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین