پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
استاندار سمنان بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت زنان و جوانان در مدیریت‌های کلان و میانی تاکید کرد.

شعار سال: محمدرضا خباز در شورای اداری سمنان،به انتقاد از عدم همراهی برخی مدیران با دولت در ایام انتخابات و رفتار دوگانه آنها پرداخت و اظهار کرد: مدیران باید با برنامه‌های این دولت همراهی داشته و به آنها اعتقاد راسخ داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران دوزیست نباید در این دولت جایی داشته باشند افزود: اگر مدیری به برنامه‌های دولت باور و اعتقاد نداشته باشد نمی‌تواند در جایگاه خود منشاء اثر باشد لذا باید کنار برود تا یک مدیر همراه و معتقد به برنامه‌های دولت امور را به پیش ببرد.

خباز بر لزوم تمرکز مدیران بر برنامه‌های پیشنهادی دولت تاکید و خاطرنشان کرد: همه مدیران فعال در دولت و مدیران میانی باید با کار بیشتر از سیاست‌های دولت تدبیر و امید دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیران باید در عمل از دستاوردهای دولت مردانه دفاع کنیم افزود: دولت دکتر روحانی به نیروهای جوان اعتقاد راسخ دارد و لذا در مدیریت‌های کشوری و استانی باید به نیروهای جوان اعتماد و از افکار آنها استفاده بیشتری کنیم.

این مقام ارشد اجرایی از زنان به عنوان یک ظرفیت مهم در مدیریت اجرایی کشور نام برد و گفت: استفاده حداکثری از پتانسیل مدیریتی جوانان و بانوان نقش مهم و محوری در پیشبرد امور خواهد داشت.

استاندار سمنان با اشاره به پیام‌های انتخابات اخیر در کشور اظهار کرد: مردم با رای قاطع و بالا به دکتر روحانی شرایط را برای موفقیت بیشتررئیس‌جمهور و دولت دوازدهم و پیش بردن برنامه‌های این دولت در داخل و خارج فراهم کردند.

وی رای حداکثری به روحانی را عاملی موثر در موفقیت دولت در صحنه‌های بین‌المللی ارزیابی و تصریح کرد: مردم با رای خود بستر را بیش از پیش برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید فراهم کردند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با اذعان به اینکه مردم با حضور حماسی و حداکثری خود در انتخابات نصاب را در کشور تغییر دادند افزود: دولت دکتر روحانی مصمم به تحقق وعده‌های انتخاباتی خود است و همه مدیران موظفند در راستای اجرایی شدن از این وعده‌ها گام بردارند.

خباز عمل به وعده‌های رئیس‌جمهور منتخب و همراهی با برنامه‌های دولت را در راستای قدردانی از نعمت حضور پرشور مردم در انتخابات ارزیابی کرد و گفت: مردم ایران و استان سمنان شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و مدیران باید با کار و تلاش بیشتر پاسخ درخوری به اعتماد مردم و حضور حداکثری آنها در انتخابات بدهند.

وی با اشاره به لزوم جذب بودجه‌ها از سوی مدیران استان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید همه توان و ظرفیت خود در جذب بودجه از سازمان خود به‌کار بگیرند.

رئیس شورای اداری استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی گفت: روستاییان و به‌ویژه روستاییان مناطق محروم لایق و شایسته خدمت بیشتری هستند و لذا مدیران استان موظفند ضمن حضور در مناطق روستایی زمینه را برای خدمت‌رسانی بیشتر به آنها فراهم کنند.

استاندار سمنان بر لزوم استفاده بهینه و حفاظت از بیت‌المال تاکید و خاطرنشان کرد: وضعیت خودروهای دولتی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید ساماندهی شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1396، کد مطلب: 963-1592-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین