پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:فراخوان جشنواره طرح ازلام تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

شعار سال: حبیب طاهری گفت:این طرح با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشروبات الکلی توسط سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده است و موضوع این جشنواره تهیه کلیپ‌هایی با مدت زمان حداکثر 150 ثانیه‌ای و رقابت بین آنهاست.

وی افزود:فیلم‌سازان در انتخاب نوع دوربین جهت تصویربرداری از حرفه‌ای تا گوشی‌های همراه محدودیتی نداشته و شرکت برای عموم آزاد است ولی باید حداقل HD و یا FULL HD و FK و ... بوده و آثار بایستی بر روی DVD ارسال و می‌تواند به صورت DATA یا IDEO باشد.

طاهری با اشاره به اهداف این جشنواره گفت:از اهداف این جشنواره آگاه‌سازی و حساسیت آفرینی جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی مصرف مشروبات الکلی، ایجاد دغدغه و حساسیت در جامعه ویژه نسل جوان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی و کشف و جذب و پرورش استعدادها و برنامه‌ریزی برای استمرار این گونه طرح هاست. طرح‌ها به دبیرخانه این جشنواره واقع در میدان دانشسرا- اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004658:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین