پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضرورت دارد مسئولین کشور با توجه به شرایطی که وجود دارد به مسائل جناحی ورود نکنند و در پی حل مسائل داخلی باشند.

شعار سال: محمدجواد جمالی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبری اظهار کرد: درحال حاضر کشور با شرایط خاصی مواجه است و موضوعاتی مانند اشتغال، آب و خشکسالی، نظام بانکی و تهدیدهای منطقه ای و تروریستی وجود دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بنابراین ضروری است مسئولان از مسائل شخصی و جناحی پرهیز کنند و به این موضوعات توجه داشته باشند که اگر غیر از این باشد گناه نابخشودنی است. ضمن اینکه باید بدانند وقتشان برای خودشان نیست.

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که نباید پس از انتخابات به موضوعاتی پرداخته شود که در آن زمان مطرح بود، زیرا این کار فکر و انرژی شما را می گیرد.

نماینده مردم فسا در مجلس اظهار کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که اگر حرفی می زنند به آن عمل کنند نه اینکه در حرفهایشان طعنه بزنند اما خود به آنچه که می گویند عمل نکنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1396، کد مطلب: 96032413801 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین