پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رقم ۲۵۰ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی استان گفت: امسال اعتبارات عمرانی استان در مقایسه با سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.

شعار سال: قاسم سلیمانی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: امسال بیش از 250 میلیارد تومان اعتبار عمرانی داریم که نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده است.

وی با بیان اینکه 73 میلیارد تومان اعتبارات ماده 12 مصوب هیئت وزیران هنوز ابلاغ نشده است، افزود: هنر یک مدیر آن است که به موقع اعتبارات ملی ـ استانی را جذب و اعتبارات ملی بزرگی نیز بگیرد متاسفانه بعضی دستگاه‌ها اعتبارات ابلاغ شده را خوب پیگیری نکرده‌اند و خودشان نیز نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار حرکت قویتر در خصوص پروژه انتقال آب بن ـ بروجن شد و بیان کرد: اعتبارات تبصره 36 برای برخی پروژه‌ها بارها اعلام شده ولی بعضی دستگاه‌ها درگیر و دار مسائل جزئی هستند، باید شرایط را کنترل کنند تا مسئله حل شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: مدیران باید برای جذب اعتبارات تلاش کنند چرا که این مسئله که مدیری نتواند اعتبارات را جذب کند قابل قبول نیست.

وی آخرین فرصت جذب اسناد خزانه را پایان تیرماه اعلام و تصریح کرد: اینکه برخی پروژه‌ها اسناد خزانه را جذب نکنند ظلم به استان است دستگاه اجرایی باید راهکار مناسب را در این زمینه پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد خوب استان در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای 14 هزار و 300 نفر در سال گذشته ادامه داد: مدیرانی که توانمند و فعال بوده‌اند ممکن است در دولت جدید نیز از توانایی‌های آن‌ها استفاده شود چرا که اگر مدیری عملکرد خوبی داشته باشد شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه خواهان حضور و همکاری او هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1437528:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین