پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه طرح های پژوهشی باید منجر به افزایش بهره وری و اثربخشی برای استان شود و از مسوولان خواست تا از افراد دانش بنیان برای انجام کارهای علمی به منظور کاهش هزینه ها و صرفه جویی در ادارات و سازمان ها استفاده کنند.

شعار سال: روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از رضا رحیمی در جلسه کارگروه پژوهش و فن آوری استان کرمانشاه به رتبه های برتر دانشگاه رازی و پارک علم و فنآوری استان در فعالیت های پژوهشی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه قابلیت، توان و تجربه ویژه ای در بحث کارهای علمی و پژوهشی دارد که این موضوع لزوم توجه مدیران استان را به بحث پژوهش و فن آوری دو چندان می کند.
وی افزود: فن آوری تنها به مراکز علمی اختصاص ندارد بلکه یک موضوع بسیار مهم فراگیر در همه حوزه ها است.
او تصریح کرد: موضوع فن آوری به همه بخش ها و حوزه ها جامعه مرتبط است و هر اقدامی که منجر به افزایش بهره وری، استفاده درست از منابع و صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال داشته باشد، در راستای فن آوری است.
رحیمی اظهار کرد: فن آوری یک بحث بسیار مهم در تمام حوزه های کشاورزی، صنعتی، صنایع غذایی، گردشگری، تجارت و خدمات است و از این رو از مدیران می خواهیم که بیش از پیش به این مهم توجه کنند.
وی با بیان اینکه باید فن آوری به نوآوری و خلاقیت سوق پیدا کند، تصریح کرد: ذهن ها باید سمت فن آوری جهت نوآوری گرایش پیدا کند زیرا فن آوری منجر به درآمد و رفاه بیشتر در جامعه می گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از بررسی و تصویب طرح های پژوهشی در موعد مقرر خبر داد و اظهار کرد: در شورای پژوهش استان؛ با یک فرآیند کاری تیمی و هماهنگ تمام اقدامات مربوط به بررسی، داوری تصویب طرح های پژوهشی در استان در موعد مقرر صورت می گیرد و استان کرمانشاه در این زمینه، اقدام موثری که می تواند میزان بهره وری در دستگاه ها را افزایش دهد، انجام داده است.
در اجرای قانون، اعتبار بررسی و اجرای طرح های پژوهشی در دستگاه ها از محل یک درصد اعتبارات عمرانی تامین می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمانشاه (ایرنا)، تاریخ انتشار 19 اسفند 95، کد مطلب: 82458708: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
متاسفانه کشور ما به پژوهش صرف روی اورده
طرح پژوهشی که عملی نشه چه فایده ای داره اخه؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
اگه پژوهشی داشته باشیم که عملکرد اجرایی نداشته باشه چه دردی از مشکل این مملکت رو حل میکنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین