پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان گفت: از سرمایه‌گذارانی که برای توسعه غرب استان هرمزگان توانمندی و ظرفیت انجام کار داشته باشند، حمایت خواهیم کرد

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس شورای اسلامی، ناصر شریفی که برای بررسی مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و شروع به کار اسکله منطقه ویژه این شهرستان به اتفاق وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل ایمیدرو به این شهرستان سفر کرده بود در جمع شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران و مدیران اجرایی این منطقه، گفت: به لطف و مدد الهی آینده غرب هرمزگان را بسیار روشن و درخشان می‌بینم.

وی با اشاره به شروع به کار وتکمیل این پروژه در آینده، افزود: ظرفیت‌های قابل توجهی از تولید پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی آن با لحاظ مسائل زیست‌محیطی و ایجاد اشتغال پایدار در غرب هرمزگان شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان داشت: از همه سرمایه‌گذارانی که برای توسعه فازهای این پروژه توانمندی و ظرفیت انجام کار داشته باشند حمایت خواهیم کرد.

شریفی،گام مهم و اصلی برای پیشرفت را وفاق و همدلی دانست و افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و برای آبادانی، توسعه و پیشرفت غرب هرمزگان یکدل و متحد باشیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های بالقوه موجود در این مناطق برای رشد و تعالی این خطه و اشتغال جوانان که همواره جزو دغدغه اصلی همه کارگزاران نظام است، بهره‌گیری کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان از عزم و اراده وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در شتاب بخشی به این مجموعه که از سال ٨٦ کلنگ‌زنی شده بود، تقدیر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان هرمزگان، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421001766:www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین