پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد : دولت یازدهم در درون خود برای راهبردهای حمایت از مردم دچار اختلاف است و این اختلافات در منظر افکار عمومی تاثیرات خوبی ندارد.

شعار سالاحمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد سهم خواهی بعضی وزراء کابینه فعلی برای حضور در دولت بعدی گفت: این ها کسانی هستند که در دولت اول برای فعالیت های خود به مشکل خورده اند و حالا برای ادامه فعالیت های خود در خواست هایی را از رئیس جمهور دارند که رئیس جمهور می تواند قبول و یا آن ها را رد کند.

وی در مورد خوب و یا بد بودن این نوع سهم خواهی ها از دولت گفت: این کارها بستگی به دولت و توانایی های آن دارد. از طرفی به جایگاه آن وزیر هم ارتباط دارد، زیرا ممکن است آن وزیر نقطه برتر دولت باشد و با تلاش های آن، رضایت مردم جلب شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت هم برای حضور این وزراء در کابینه بعدی درخواست آن ها را قبول می کند و میدان عمل بیشتری به آن ها می دهد.
وی با اشاره به اختلافات پیش آمده بین وزیر بهداشت و درمان و وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی بر سر بیمه ها گفت: دولت در مورد این اختلاف نتوانست کاری کند و آن را به مجلس سپرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: این اختلاف ها نشان می دهد که دولت یازدهم در درون خود برای راهبردهای حمایت از مردم دچار اختلاف است و این اختلافات در منظر افکار عمومی تاثیرات خوبی ندارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه 4 وزیر در مورد هشدار به رئیس جمهور در باره وضعیت بد اقتصادی اظهار داشت : این نوع نامه نگاری در بین مسئولان ارشد یک کشور پیام خوبی ندارد و حکایت از آن دارد که اختلافاتی در راهبرد های اقتصادی میان اجزای دولت وجود دارد .
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس ابراز داشت : وقتی یک وزیر مسئولیتی را قبول می کند می تواند پذیرش آن را موکول به شرایطی کندو دولت هم می تواند آن را قبول و یا آن را نپذیرد.
وی در مورد این که آیا این سهم خواهی ها برای دولت بعد می تواند مشکلاتی را ایجاد کند گفت: این امر بستگی به راهبرد های دولت دارد، ممکن است وزیری اهل قبیله گرایی قومی ،منطقه ای و یا سیاسی باشد و این کار شاید با راهبرد های دولت سازگار نباشد.
علیرضا بیگی تاکید کرد : دولت هم هزینه فایده می کند و اگر ببیند سهم خواهی وزراء به نفع خود است و با بودن آن ها باعث جلب رضایت مردم می شود ،هزینه این کار را هم می پردازد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب:822390، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
راهکار چیست تا این اختلافات کم رنگ شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین