پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
دفتر فدریکا موگرینی می‌گوید هدف او از سفر به ایران، حمایت اتحادیه اروپا از مردم ایران است!

شعارسال: دفتر موگرینی در پاسخ به دویچه‌وله در مورد اهداف سفر او به ایران گفت«مردم ایران با شور بسیار در تصمیم‌گیری سیاسی کشورشان شرکت کردند. من به رئیس‌جمهور روحانی برای این تفویض اختیار تبریک می‌گویم».

در ادامه این پاسخ هدف از سفر فدریکا موگرینی به تهران «حمایت از این انتخاب، تاکید بر همکاری اتحادیه اروپا در اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، همکاری‌های دوجانبه و تلاش برای دست‌یابی به صلح در منطقه با هدف تحقق خواسته‌های تمام مردم ایران» عنوان شده است.

لائوران دویل، هماهنگ‌کننده مطبوعاتی دفتر موگرینی در کمیسیون اتحادیه اروپا در پاسخ به پرسشی مبنی بر موضع‌گیری اتحادیه اروپا در مورد ایران با توجه به افزایش تنش‌ها میان آمریکا و ایران، خاطر نشان کرد: «اتحادیه اروپا مایل نیست در مورد سیاست‌های آتی ایالات متحده آمریکا گمانه‌زنی کند.»

ادعای حمایت از مردم ایران در حالی است که اتحادیه اروپا در مقابل نقض چند باره برجام و بازگشت تحریم‌های اقتصادی توسط آمریکا، جز یکی دو مورد اظهار تأسف بی‌خاصیت، واکنش دیگری از خود نشان نداده است. اما آلمان و فرانسه و انگلیس بلافاصله ارسال ماهواره به فضا از سوی ایران را به عنوان نقض قطعنامه ۲۲۳۱ به شورای امنیت گزارش کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفتته از وب گاه خبری جهان نیوز، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1396 ، کدخبر: 538076، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
بالاخره اومد و بعضی ها رو از چشم به راهی بیرون آورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین