پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از مردم خواست برای مراقبت و پرستاری از بیماران خود از مراکز خدماتی و تنظیفی درخواست پرستار نکنند.

شعار سال: قهرمان شیرزاد مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مراکز خدماتی مجوز این فعالیت‌ها را ندارند و پرستاران آنان فاقد صلاحیت حرفه‌ای هستند.
وی افزود : در استان نه مرکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل وجود دارد که از سال گذشته به طور رسمی اقدام به فعالیت کرده اند و هدف آن‌ها ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی، آموزش در زمینه پیشگیری از عفونت در منزل، ارائه خدمات توانبخشی و مراقبت‌های اختصاصی است.
شیرزاد افزود:نماینده و رابط این مراکز پرستاری در بیمارستان‌ها مستقر هستند و خانواده این بیماران در صورت نیاز می‌توانند از آنان درخواست پرستار نمایند و همچنین با تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری می‌توانند با دریافت شماره این مراکز از ۱۱۸ از خدمات تخصصی این مراکز استفاده کنند.
وی گفت: این مراکز امکان استفاده از پرستاران صلاحیت دار و خدمات درست و تخصصی را برای مراقبت از بیماران در منزل فراهم کرده اند و همچنین خدمات آنان تعرفه گذاری شده و قیمت‌های مصوب دارد.
مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: استفاده از خدمات این مراکز باعث کاهش اشغال تخت بیمارستانی، اطمینان خاطر پزشکان از ترخیص بیماران و بهره مندی آنان از مراقبت‌های ایمن، کاهش هزینه‌های بیمارستانی برای بیماران و از بین بردن امکان آلودگی به عفونت‌های بیمارستانی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 مرداد 96، کد مطلب: 6198087:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین