پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: باید فرهنگ کار به لحاظ نگرشی در بین جوانان تغییر کند و بجای اینکه کارگر در مقابل کارفرما قرار گیرد در کنار هم و شریک اقتصادی هم باشند.

شعار سال: مجتبی شیرخانی افزود : رفتار و نگرش افراد جامعه به مقوله کار و اشتغال باید تغییر کند، مدیریت این موضوع به خود شخص بستگی دارد و می تواند عامل انگیزشی بوجود آورد.

وی تاکید کرد : شهروندان باید بیاموزند در جمع انسان‌ ها و تشکل ‌های دیگر در پی تحقق اهداف فردی، جمعی و ملی باشند و بی ‌توجهی به اهداف جمعی و نارسایی ‌های گسترده در توجه به مسائل کلان از جمله جدی ‌ترین مسائل نظری در مدیریت کارآمد کشور است، باید بیرون از جغرافیای ادارات مردم رد پای فعالیت و کارکرد مدیران را ببینند.

شیرخانی به ماموریت اداره کار در زمینه اشتغال اشاره و اظهار کرد : علاوه بر بسترسازی مناسب برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی، منطق تعاون و فعالیت های جمعی را به رفتارهای واقعی کنشگران اقتصادی تبدیل کنیم و با کمک اصحاب رسانه و تعامل با مدیران به یک هم افزایی برسیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 مرداد 96، کد مطلب: 6197432:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین