پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
معاون سواد آموزی فارس گفت: بهترین روش برای دستیابی به اهداف حوزه سوادآموزی تشکیل مراکز یادگیری محلی است که باید گسترش پیدا کند .
شعارسال: معاون سواد آموزی فارس گفت: بهترین روش برای دستیابی به اهداف حوزه سوادآموزی تشکیل مراکز یادگیری محلی است که باید گسترش پیدا کند .

عیسی ملک‌پور در جلسه قطبی سوادآموزی فارس که به میزبانی شهرستان جهرم و با حضور کارشناسان سوادآموزی شهرستان‌های خفر، جویم، لارستان، گراش، اوز، قیر و خنج برگزار شد، گفت: عمده کار سواد آموزی شناسایی، جذب و نگه داشت بی سوادان است .

معاون سوادآموزی فارس افزود: مشکل عمده شناسایی بی سوادان به علت نبود وجود آمار صحیح و دقیق و لازم است در سرشماری‌ها روش آمارگیری ازخود اظهاری به سمت راستی آزمایی وچهره به چهره سوق پیدا کند .

وی متذکر شد: کار سوادآموزی یک کار مشارکتی است و آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند از عهده‌ی آن برآید، بنا بر این مجموعه شورای پشتیبانی سواد آموزی باید به امر تبلیغ بپردازند .

ملک‌پور تاکید کرد: بهترین روش برای دستیابی به اهداف حوزه سواد آموزی تشکیل مراکز یادگیری محلی است که باید گسترش پیدا کند .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1396، کدخبر: 4064291 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین