پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
رئیس ائتلاف ملی عراق: مبارزه با تروریسم نباید به بخش نظامی محدود شود و باید مسیرهای تدارکاتی قطع و با تفکرها و اندیشه های افراطی آن مبارزه شود.

شعارسال: عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق در دیدار با برت مک گورک­ نماینده رئیس جمهور آمریکا در به اصطلاح ائتلاف بین المللی ضد داعش بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی عراق و برگزاری انتخابات در موعد مقرر تاکید کرد.

عمار حکیم تاکید کرد: مبارزه با تروریسم نباید به بخش نظامی محدود شود و همزمان باید مسیرهای تدارکاتی و امداد رسانی به داعش قطع و با تفکر و اندیشه های افراطی آن مبارزه شود و شبکه های اجتماعی وابسته به این گروه که در زمینه تشویق و تحریک جوانان فعالیت می کنند ، پیگیری و مسدود شوند.
وی تصریح کرد: حوادث و تحولاتی که در جهان امروز روی می دهد، مصداق واقعی هشدارهای سابق درباره تروریست های داعش است مبنی بر این که داعش غده سرطانی است و اگر گسترش یابد هیچ کس از آن در امان نخواهد ماند.
برت مک گورک نیز در این دیدار بر حمایت آمریکا از عراق در جنگ علیه داعش و تشویق کشورهای منطقه به توسعه همکاری با عراق تاکید کرد.
مک گورک همچنین به عمار حکیم به سبب تاسیس حزب جدید «جریان  ملی حکمت» تبریک گفت.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 30مرداد 96، کد خبر: 1772791، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین