پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه به روز دیگری موکول شد.

شعار سال: مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه بنا به دعوت فرمانداری قرار بود امروز چهارشنبه با حضور اعضا برگزار شود.

پس از ساعتی انتظار و عدم حضور تمامی اعضا برای رسمیت یافتن جلسه، اعضای حاضر نسبت به وضعیت موجود و عدم حضور تعدادی از اعضای شورای شهر کرمانشاه اعتراض کردند.

فرماندار کرمانشاه با اعلام اینکه برای رسمیت یافتن جلسه به حضور دو سوم اعضا نیاز است، گفت: جلسه با هشت نفر رسمیت پیدا میکند و جلسه را به روز دیگری موکول می کنیم.

رنجبر تصریح کرد: پنج نفر از منتخبین شورای شهر کرمانشاه خواستار این هستند که با دوستان جلسه دیگری داشته باشند.

وی افزود: مسیر حرکت و ملاک ما قانون است، ما از همه اعضا دعوت کردیم و پنج نفر حضور نیافتند و خواستار جلسه دیگری بودند.

اعضای حاضر نسبت به غیبت پنج نفر منتخب شورای شهر کرمانشاه در این جلسه بشدت اعتراض داشتند و اعلام کردند که ما بارها از اعضا درخواست کردیم در جلسه غیررسمی نشستی داشته باشیم اما قبول نکردند و حالا در روز تحلیف که باید حاضر شوند تقاضای جلسه غیررسمی کردند، این چه منطقی است!

گفتنی است، سید میثم موسوی اجاق، کامران ملکی، رسول آزادی، ابراهیم مرادی، پیمان موسوی، طیب حیدری در جلسه حضور یافتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 شهریور 96، کدمطلب: 4067139:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین