پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
طی حکمی از سوی رئیس جمعیت هلال احمر؛ سعید کنعانی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجانشرقی منصوب شد.

شعارسال: در حکم انتصاب سعید کنعانی تاکید آمده است: «با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ازش‌های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره‌گیری از پتانسیل‌های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرائی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت در استان را به کار گیرید. بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر با ارسال لوح سپاس از زحمات دکتر عزیز نوری مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در طول خدمت درهلال احمر تجلیل بعمل آورد.

گفتنی است ،سعید کنعانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد پیراپزشکی و ازمدیران باسابقه هلال احمر استان میباشد . از سوابق وی میتوان به معاونت بهداشت ، درمان و توانبخشی ، مدیر کلینیک فجر و نیز مدیریت یکی از کلینیک های جمعیت هلال احمر در خارج ازکشور اشاره کرد.

در آیین تودیع و معارفه ، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر با تجلیل از یک دهه خدمات عزیز نوری مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی یکی از جمعیتهای توانمند کشور بوده و امیدواریم در سالهای آتی هم با اتکا به نیروی انسانی توانمند شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این جمعیت در سطح کشور باشیم .

همچنین در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و بنمایندگی از روسای شعب و معاونین و از اعضای هئیت مدیره از تلاشهای عزیز نوری تجلیل و برای سعید کنعانی سرپرست جدید هلال احمر استان آرزوی موفقیت کردند.

سعید کنعانی سر پرست جمعیت هلال احمر استان هم با تشکر از حسن اعتماد رئیس جمعیت هلال احمر کشوربه وی و تجلیل از خدمات نوری گفت: امیدواریم با صداقت و همدلی و همراهی همه بتوانیم شاهد پیشرفت همه جانبه جمعیت هلال احمر باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1394، کدمطلب: 448346، www.pana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین