پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر نقش مهم و کلیدی این کشور در ایستادگی ملت سوریه در برابر تروریسم از مواضع حمایتی تهران قدردانی کرد.

شعارسال: «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران ایران امروز سه شنبه با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

در این دیدار روابط راهبردی محکم ایران و سوریه و همکاری موجود میان دو کشور در همه زمینه‌ها به ویژه مبارزه با تروریسم بررسی شد؛ تروریسمی که منطقه و جهان را در شرایطی تهدید می کند که برخی از کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی به کارشکنی در برابر تلاش‌های مبارزه با تروریسم یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اسد در این دیدار از مواضع حمایتی ایران از سوریه در مقابله این کشور با تروریسم قدردانی کرد.

وی همچنین تأکید کرد: «کشورهای دوست به ویژه ایران و روسیه در ایستادگی پنج ساله مردم سوریه و تحقق پیروزی‌ در جنگ سرنوشت‌ساز علیه تروریسم تکفیری نقش مهمی ایفا کردند؛ پیروزی‌هایی که تا حدود زیادی می‌تواند نقشه جدیدی از جهان را مشخص کند.

در همین راستا، فضلی تأکید کرد، حمایت مردم و دولت ایران از سوریه ثابت و برآیند ایمان به این مسئله است که ملت سوریه وارد جنگ جهانی وحشیانه‌ای شده اند که تروریسم گمراه و تفکرات تکفیری و افراطی ابزار آن است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 22 دی 1394، کدمطلب: 13941022000856، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین