پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی ایران، برای همکاری در زمینه عقد قرارداد در حوزه صنایع غذایی با کشور ایتالیا اعلام آمادگی کرد.

شعار سال: دکتر هدایت حسینی رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی ایران در دیداری با نمایندگان وزارت اقتصاد ایتالیا به تشریح جایگاه این انستیتو پرداخت و با معرفی قسمت های مختلف انستیتو در خصوص توانمندی های اختصاصی آن و چگونگی همکاری های دو کشور توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین نمایندگان ایتالیایی ضمن ابراز خرسندی از آشنا شدن با توانمندی ها و ظرفیت های علمی آموزشی و تحقیقاتی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی ایران، توضیحاتی در مورد سفر معاون وزیر توسعه اقتصاد ایتالیا که در راس هیاتی اقتصادی برای از سرگیری همکاری های گسترده تجاری و اقتصادی به ایران سفر کرده است، بیان کردند.

ایتالیا از جمله کشورهایی است که در دوران تحریم روابط خود را با ایران حفظ کرد. حجم مبادلات صنایع غذایی در این کشور 135 میلیادر دلار گزارش شده است و این کشور قصد دارد با استفاده از فناوری در زمینه های مختلف با ایران رابطه برقرار کند که لازمه آن دانستن نکات مهم و کلیدی، مقررات ایران در نظام بازاریابی و نیاز و خواسته های بازار ایران است تا این همکاری ها منجر به ادغام تنگاتنگ میان زنجیره تولیدی و مواد اولیه و صنایع فرآوری شود و امکان سرمایه گذاری را فراهم کند.

به گفته حسینی، یک هیات اقتصادی متشکل از شرکت های صنایع غذایی و کشاورزی ایتالیا در ماه فوریه (بهمن- اسفند) به تهران سفر خواهد کرد و کارگاه آموزشی در خصوص زنجیره ایمنی موادغذایی در ایران، در روزهای 19 تا 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

قرار است در این کارگاه شرکت کنندگان در خصوص تولید، واردات و صادرات موادغذایی در ایران اطلاعات لازم را کسب کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 دی 1394، کد مطلب: 81918961 (5104956) :www. irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین