پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
مدیرعامل سازمان تامین گفت: شرایط این سازمان متأثر از شرایط اقتصادی کشور است و دولت تدبیر و امید در سال گذشته هفت هزار و 600میلیارد ریال از محل هدفمند سازی یارانه ها به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کرد.

شعار سال: سید تقی نوربخش پنجشنبه در همایش مدیران تامین جتماعی در بندرعباس افزود:پرداختی دولت با چنین مبلغی برای اولین بار روی داده و در سه سال قبل از آن، فقط یکهزار و 200میلیارد ریال از سوی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی ادامه داد: تاکنون تعهدات سازمان در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران به موقع انجام شده و برنامه و بودجه سال 95 سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس برنامه راهبردی تدوین و اجرا خواهد شد.

نوربخش اظهار داشت: برنامه راهبردی سازمان که از افتخارات و دستاوردهای قابل توجه سازمان است، ثمره یک سال و نیم فعالیت و تلاش بوده و سازمانی با این گستره فعالیت نمی تواند بدون برنامه باشد.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری درباره اهمیت طرح تحول نظام سلامت به عنوان مهمترین برنامه داخلی دولت یادآور شد:سازمان تامین اجتماعی تمام همت خود را برای موفقیت این طرح به کار بسته است.

نوربخش اضافه کرد: 30 درصد هزینه داروها در سازمان تأمین اجتماعی مربوط به 21 قلم دارو است و این مجموعه با محوریتی که ایجاد می کند مسئول کمیته کنترل هزینه-هاست.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد:تغییر نظام مدیریت بیمارستان های سازمان مورد توجه خواهد بود و بیمارستان هایی که در آینده راه اندازی می شوند، به صورت هیأت مدیره ای و خرید خدمت اداره می شود و بیمارستان های موجود نیز به مرور در همین مسیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در بخش بیمه ای نیز که 96 درصد منابع سازمان را شامل می شود ،حرکتی مجاهدانه صورت گرفته و تجهیز منابع و اجرای به موقع تعهدات سازمان در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران به خوبی انجام شده و صرفه جویی های بسیار خوبی صورت گرفته و رفع همپوشانی و حذف پرداخت های غیرحق در این بخش، به عنوان یک اولویت اجرایی شده و دنبال می شود.

نوربخش به قانون مداری، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی به عنوان چهار اصل مهم در سازمان اشاره کرد و افزود:در دو سال گذشته در دیوان عدالت اداری، سازمان تأمین اجتماعی از جمله دستگاه هایی است که با کمترین شکایت روبرو بوده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی همچنین از احیای معاونت رهنگی و اجتماعی این سازمان در دوران مدیریتی جدید خبر داد و گفت: مباحث تأمین اجتماعی از سال آینده در کتب درسی و دانشگاهی گنجانده خواهد شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24 دی 1394، کد مطلب: 81920441 (5107048) :www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین