پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
عضو شورای شهر تبریز در تذکر به این مسئله با انتقاد از قرار دادن بحث «انتخاب شهردار» به عنوان بند آخر دستورالجلسه امروز گفت: همه مردم در انتظار انتخاب شهردار هستند اما ما برای موضوعات بی‌اهمیت‌تر وقت می‌گذاریم اما هنوز برای انتخاب شهردار کاری نکرده‌ایم.

شعار سال: اگر چه بنا به اعلام اعضای شورا قرار بود جلسه امروز شورای شهر تبریز پس از مد‌ت‌ها رایزنی و تعویق به انتخاب شهردار تبریز اختصاص یابد، با این حال جلسه امروز شورای شهر با ۵۰ دقیقه بحث و بررسی در مورد نحوه انتخاب کارشناسان و مشاوران شورا آغاز شد و با بحث و بررسی در ارتباط با جهت‌گیری بودجه شورای هفتم ادامه یافت.

فریدون بابایی‌ اقدم عضو شورای شهر تبریز در تذکر به این مسئله با انتقاد از قرار دادن بحث «انتخاب شهردار» به عنوان بند آخر دستورالجلسه امروز گفت: همه مردم در انتظار انتخاب شهردار هستند و ما برای موضوعات بی‌اهمیت‌تر وقت می‌گذاریم اما هنوز برای انتخاب شهردار کاری نکرده‌ایم.

بابایی با انتقاد از عدم گذاشته شدن بحث انتخاب شهردار در دستورالجلسه هفته گذشته به دلیل غیبت دکتر دبیری گفت: من نمی‌دانم چرا با موضوعی با این اهمیت این‌گونه برخورد می‌شود.

اعضای شورا در حال حاضر به بحث و بررسی در مورد جهت‌گیری بودجه ۹۷ می‌پردازند اما ریاست شورای شهر تبریز اعلام کرد بعد از زمان تنفس بررسی در مورد انتخاب شهردار آغاز خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان آذربایجان شرقی)، تاریخ 2 مهر 96، کد مطلب: 13960702000273: www.azarbaijan-sharghi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین