پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: این دستگاه بیش از وظایف خود در قابل برطرف کردن مشکلات مالی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس عمل کرده است و اکنون ایجاب می‌کند مؤسس و مدیرعامل این باشگاه در جهت بهبود شرایط گام بردارند و تنها چشم‌انتظار کمک سایر نهادها نباشند.

شعارسال: غلامعلی دانشور، در خصوص مشکلات پیش رو تیم فوتسال آذرخش بندرعباس جهت ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر کشور، افزود: همان‌طور که در اساسنامه این باشگاه آمده است، این باشگاه خصوصی و مؤسس و مدیرعامل وظیفه تهیه منابع مالی را باید بر دوش بکشند و دستگاه ورزش و جوانان در این خصوص وظیفه‌ای را بر عهده ندارد.

وی بابیان اینکه بنده به‌عنوان یک مدیر بومی و دلسوز در خصوص تیم فوتسال آذرخش بندرعباس خود را متعهد به پیگیری حل مشکلات این تیم می‌دانم، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان علی‌رغم تمامی مشکلات در این مدت بیش از وظیفه خود پیگیر مشکلات تیم آذرخش بوده است.

دانشور ادامه داد: تاکنون بیش از 4 جلسه در خصوص مشکلات تیم آذرخش بندرعباس با استاندار سابق هرمزگان برگزار شد که دریکی از جلسات تمامی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کلان استان حاضر و متعهد به کمک مالی به این تیم شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در جلسه‌ای روز (دوم مهرماه) در حضور استاندار جدید هرمزگان مشکلات تیم‌های حرفه‌ای ورزش هرمزگان ازجمله آذرخش بندرعباس را مطرح و خواستار حمایت و دستورات لازم مقام عالی دولت در استان شدم، عنوان کرد: تاکنون از تعهدات صنایع استان مبلغ یک‌صد میلیون تومان به‌حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شد که مبلغ 85 میلیون تومان آن به‌حساب باشگاه آذرخش بندرعباس منتقل و 15 میلیون تومان باقیمانده تا چند روز آینده واریز می‌شود.

دانشور بابیان اینکه مبلغ قابل‌توجهی با رایزنی صورت گرفته از سوی استانداری و یکی از نهادها جهت حمایت از تیم آذرخش بندرعباس به‌حساب شهرداری بندرعباس واریزشده است، افزود: بر پایه صحبتی که با شهردار بندرعباس داشتم واریز این مبلغ به‌حساب آذرخش نیاز به مصوبه شورای شهر بندرعباس دارد تا این مبلغ در سه مرحله به‌حساب این باشگاه واریز شود که تمامی این موضوع نیاز به پیگیری‌های مؤسس و مدیرعامل باشگاه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه تا جایی که این دستگاه اجرایی توانسته کارها را پیگیری کرده است اما باید مسئولان باشگاه هم گامی در جهت رفع مشکلات بردارند، خاطرنشان کرد: نباید تنها چشم داشت مسئولان باشگاه آذرخش به اداره کل ورزش و جوانان استان باشد بلکه خود باید برای پیگیری نهایی نیز وارد عمل شوند.

وی بابیان اینکه معاون ورزشی خود را مأمور پیگیری وصول مطالبات باقیمانده صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان کرده‌ام، اضافه کرد: امیدوارم این مطالبات هم نیز در آینده‌ای نزدیک وصول و در جهت حل مشکلات این تیم به کار آید.

دانشور در پایان ضمن تقدیر از استاندار جدید هرمزگان در نگاه حمایتی از ورزش و تیم‌های ورزشی، تصریح کرد: امیدوارم صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان از طریق پرداخت مالیات و یک درصد سهم ورزش نیز به مدد تیم‌های حرفه‌ای ورزش بیایند تا شاهد نتیجه‌گیری و نشاط در جامعه ورزشی استان هرمزگان باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 3مهر1396، کدخبر: 967-388-5: www.khalijefars.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین