پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: شهید حججی با بصیرت و برای حفاظت از دین اسلام جنگید و خداوند عزت و افتخار به او داد.

شعارسال: حجت‌الاسلام آیت عباسیان در اجتماع پرشور نوجوانان کرمانشاهی در همایش «احلی‌من‌العسل» که در محل آستان امامزاده ابراهیم طاق‌بستان برگزار شد، اظهار داشت: شهید حججی و مدافعان حرم با بصیرت و آگاهی برای حفظ اسلام و دین کیلومترها دورتر از کشور جان خود را فدای راه امام حسین (ع) کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید حججی در معامله با خدا و برای حفظ دین به میدان رفت، گفت: تنها معامله با خدا عزت آفرین است و شاهد هستیم که مردم قدرشناس ایران چه استقبال باشکوهی از این مدافع حرم که همچون امام خود در راه دین سرش را تقدیم کرد داشتند.

عباسیان با بیان اینکه فلسفه خلقت تبعیت از فرمان حق است، بیان کرد: انسان باید تکلیف خدا را اطاعت کند وبا جان، مال و تمام هستی بنده و مطیع امر حق باشد.

وی رمز ماندگاری امام حسین (ع) و قیام حضرت را در اطاعت از خداوند دانست و افزود: پس از گذشت یک هزار و 300 سال عزاداری امام حسین و یارانش باشکوهتر از سال قبل برگزار می‌شود و این نتیجه اطاعت و بندگی آن حضرت از فرمان خداوند است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به تعبیر ماندگار حضرت قاسم در توصیف شهادت اشاره و بیان کرد: این نوجوان 13 ساله که تربیت‌یافته مکتب حسین (ع) است شهادت را گواراتر از عسل می‌داند که نشان از بصیرت و دانایی این بزگوار است.

عباسیان با بیان اینکه از این نوجوانان کم سن‌و‌سال در دوران دفاع مقدس فراوان داریم، گفت: باید از سن کم نسبت به تکالیف خود آگاهی داشته و همچون شهید فهمیده قدم در راه حضرت قاسم بگذارید.

وی خطاب به نوجوانان حاضر در این همایش، اظهار داشت: قاسم بن الحسن(ع) همسن شما بود و با اصرار از مولایش امام حسین(ع) اجازه میدان خواست تا به آرزویش یعنی شهادت برسد. پس شما نیز تلاش کنید که قاسم‌گونه زندگی کنید.

این همایش به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و با همکاری آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز پسر نوجوان برگزار و میثاق‌نامه جوانان با حضرت قاسم (ع) نیز در این مراسم قرائت شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5مهر1396، کدخبر: 1531461: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین