پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه همواره با مشکل بیکاری مواجه بوده و برای حل آن انتظار می رود مجلس در بودجه سالانه به ما کمک کند.
شعارسال: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه همواره با مشکل بیکاری مواجه بوده و برای حل آن انتظار می رود مجلس در بودجه سالانه به ما کمک کند.

کیوان کاشفی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز دوشنبه با حضور اعضای محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مسائل در کشور که با آن روبروییم این است که با حجم عظیم و عجیب و غریب بوروکراسی مواجه هستیم و در مجلس و دولت و بخش خصوصی این مشکل مشترک است.

وی افزود: سرمایه گذاران در حال ورود به کشور هستند و باید از این پتانسیل استفاده شود. اگر امروز یک واحد تولیدی در خارج از شهرکهای صنعتی بخواهد مجوز بگیرد ۲۲۳ روز این فرآیند طول می کشد و در هیچ کشوری این مدت زمان وجود ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه ما نیاز به یک نهضت قانون زدایی داریم، تاکید کرد: اگر قانونی تصویب می‌شود باید گره گشا باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات که حوزه صادرات و تولید و بازار داخلی را متاثر کرده بالا بودن قیمت تمام شده در ایران است و این مسئله امکان رقابت را در خارج از کشور از ما می گیرد و در داخل رقابت کاذب ایجاد می‌کند.

کاشفی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما این است که هزینه های سربار واحدهای ما زیاد می شود، خاطرنشان کرد: بزرگترین بحران در آینده این کشور سیستم مالیات ستانی است، قانون مالیات تصویب شده بسیار مشکل دارد.

وی گفت: امروز صندوق تامین اجتماعی از بزرگترین واحدهای سرمایه گذاری در کشور است که وضعیت خوبی ندارد. ما می‌گوییم این صندوق را با تمام مشکلات به خودمان بدهید درستش می‌کنیم اما اراده ای برای این نوع واگذاری ها وجود ندارد تا دولت بتواند خود را کوچک کند.

کاشفی خاطرنشان و تاکید کرد: مجلس هیچ وقت به بحث توازن منطقه ای و آمایش درست توجه نکرده است. کرمانشاه با مشکل بیکاری مواجه بوده و مجلس در بودجه سالانه به ما کمک کند و امروز تفاهم نامه سه جانبه ای خواهیم داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 مهر 1396، کدخبر: 4108582 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین