پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
مهندس سید رهام حسینی مدیرعامل ممسنی تبار مخابرات استان هرمزگان روز گذشته از این سمت تودیع شد اما در حکمی از سوی دکتر سرائیان به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران معرفی شد.

شعارسال: آیین تودیع و معارفه مدیر منطقه مخابرات هرمزگان در سالن اجتماعات این شرکت مخابرات این استان برگزار شد و سید رهام حسینی مدیرعامل اهل شهرستان ممسنی پس از ۲۸ ماه از این سمت تودیع شد و مهندس یگانه به عنوان مدیر جدید منطقه هرمزگان معارفه شد.

درپایان مراسم از طرف کارکنان و مدیران مخابرات منطقه و نیز ارگانهای مختلف ،لوحهای تقدیرو هدایائی به پاس خدمات ارزنده مهندس حسینی به ایشان اهداء گردید که وی نیز تمام هدایای خود را به خانواده معززشهید محسن حججی شهید مدافع حرم تقدیم کرد .

گفتنی است در حکمی از سوی دکتر سرائیان مهندس سید رهام حسینی از فرزندان روستای جنجان شهرستان ممسنی به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران معرفی شد .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری دیار ممسنی، تاریخ انتشار: 16مهر1396 ، کدخبر: 23502: www.diaremamasani.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین