پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد: دمشق با همکاری روسیه و همپیمانان سوریه به پیروزی نهایی نزدیک می شود.

شعار سالوزیر امور خارجه سوریه در دهمین نشست کمیته مشترک دولتی روسیه و سوریه اعلام کرد، دمشق با همکاری روسیه و همپیمانان سوریه به پیروزی نهایی نزدیک می شود.

«ولید المعلم» وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد، این کشور با همکاری روسیه و همپیمانانش به پیروزی نهایی نزدیک می شود.
وی افزود: «طبیعی است همه ما با کمک یکدیگر ، وارد همکاریها برای بازسازی پایه های اقتصاد سوریه شویم».
ولید الملعم این اظهارات را در دهمین نشست کمیته مشترک دولتی سوریه و روسیه در زمینه همکاری‌های اقتصادی، تجاری، علمی و فنی در شهر «سوچی» روسیه مطرح کرد.
این نشست با امضای پرتوکول پایانی از سوی ولید المعلم و «دیمتری راگوزین» معاون نخست وزیر روسیه به عنوان روسای این کمیته، خاتمه یافت.
ولید المعلم افزود:«می توانم تاکید کنم که نتیجه فعالیت کمیته مشترک، موفق شدیم درباره زیربنای ساختار اقتصادی به توافق برسیم، زیرا هدف، از یک سو تامین امنیت و آسایش برای مردم سوریه است و از سوی دیگر هدف این است که شهروند روسیه احساس کند اقدامات روسیه در سوریه، بدون نتیجه وبی پاداش نیست».
ولید المعلم در آغاز نشست هم گفته بود:«مسئولان، و ملت سوریه به مواضع اصولی، صادقانه و حمایت های گسترده روسیه به ریاست ولادیمیر پوتین در نبرد مشترک و شرافتمندانه مان علیه گروه های تروریستی و تکفیری به دیده احترام و تقدیر می نگرند».
وزیر امور خارجه سوریه افزود:«از سرعت اجرای توافقات به دست آمده نگران نیستم، هر چه شرکت های روسی در اجرای تعهدات خود سرعت عمل به خرج دهند، ‌اقتصاد سوریه بهتر خواهد شد و باید مطمئن باشید که سرمایه گذاری های شما در اقتصاد سوریه نتیجه بخش و همراه با پاداش است».
ولید المعلم با اشاره به تلاش های هیات های روسی و سوری برای آماده کردن توافقنامه ها، یادداشت تفاهم ها و پروتکل نهایی دهمین نشست کمیته مشترک دولتی سوریه و روسیه گفت، برای پیگیری اجرای این موافقنامه ها، به توافق رسیده ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 19 مهر 96، کدمطلب:۱۸۴۴۹۴۳، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین