پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی جشنواره بازی‌های بومی و محلی با حضور دختران و مادران در روستای فیل آباد از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

شعار سالعبدالرحمن قاسمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 255 نفر از دختران و مادران روستای فیل آباد شهرستان فارسان در بازی‌های بومی و محلی گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی شرکت کردند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این برنامه ورزشی با برگزاری مسابقات هفت‌سنگ و دال‌پلان مهارت‌های ورزشی خود را در اجرای بازی‌های بومی و محلی به نمایش گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی برترین‌های هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان بیان کرد: همچنین همزمان با هفته تربیت‌بدنی مسابقات اسب‌دوانی، کورس پاییزه سامان آغاز شد و در هفته نخست این مسابقات چابک‌سواران با 39 رأس اسب در 5 گروه محلی، عرب، تروبرد و دوخون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این مرحله از مسابقات و در گروه محلی 1، عرفان آقایی با اسب بی‌نظیر به مقام نخست رسید، عباس سامانی با اسب تینا و احسان کیانی با اسب بانو مقام‌های دوم و سوم این گروه را به دست آوردند.وی با بیان اینکه در گروه محلی 2 مقام نخست از آن مهدی محمدعلیزاده با اسب هوردخت شد و شهرام کبیری با اسب توسن به مقام دوم رسید و محمد طاهریان با اسب گلرخ توانست جایگاه سوم این گروه را از آن خود کند، افزود: چابک‌سواران شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه اسب‌های عرب با یکدیگر رقابت کردند که در گروه عرب 1، محمد محمدعلیزاده با اسب دختر آتش، حمید عسگری با اسب ورای شاه و حسین امیری با اسب موج به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاریادامه داد: شبنم صادقی با اسب آمازونیک، عرفان آقایی با اسب ویکتورپاشا و حسن عشقی با اسب ورناسردار هم توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم گروه عرب 2 را کسب کنند.

وی گفت: در گروه تروبرد و دوخون، هادی محمدعلیزاده با اسب آبارجنت به مقام نخست رسید، در همین گروه حیدری با اسب لیدیانا و محمد طاهریان با اسب شیدا در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکهدر هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان مرتضی نجات چابک‌سوار اسب‌های هوردخت، دخترآتش و آبارجنت به دلیل کسب سه مقام نخست به‌عنوان بهترین چابک‌سوار انتخاب شد، افزود:مرحله نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان در مجاورت مرغداری صنعتی این شهر برگزار شد و چابک‌سواران استان 5 آبان در هفته دوم این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به رقابت ورزشکاران فلاردی در مسابقات بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز گفت: مسابقات ورزشی در رشته‌های بدمینتون، شطرنج، تنیس روی میز با حضور 42 ورزشکار در بخش فلارد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در نخستین دوره مسابقات بدمینتون آقایان که در سالن ورزشی ولایت مال خلیفه برگزار شد امین سلطانی توانست با غلبه بر حریفان به مقام نخست دست یابد، در این مسابقات علی سعیدی و عبدالله سعیدی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

قاسمی ادامه داد: 14 نفر از شطرنج‌بازان بخش فلارد هم در مسابقات این رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند که در پایان محمدعلی سعیدی مقام نخست را از آن خود کرد و رسول صالحی و نادر شریفی هم در مسابقات شطرنج عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: رقابت‌های تنیس روی میز رده سنی آزاد بخش فلارد هم با حضور 16 ورزشکار در سالن کانون بعثت مال خلیفه برگزار شد. در این مسابقات، علی‌محمد سعیدی، کاظم سلطانی و محمد اکبری به ترتیب اول تا سوم شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:1553921، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین