پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
استاندار جدید اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف گفت: این استان می‌تواند به جایگاه مطلوب خود در کشور دست یابد.

شعار سال: اکبر بهنامجو عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران اردبیل تصریح کرد: با شناختی که از اردبیل دارم این استان قابلیت‌های متعددی دارد.

وی افزود: با تجمیع نیروها می‌توان اردبیل را بهتر ساخته و زمینه توسعه آن متناسب با توانمندی‌ها را فراهم ساخت.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه استاندار سابق پروژه‌های زیرساختی آغاز کرده است، اضافه کرد: ضروری است زمینه توسعه زیرساخت‌های اساسی در استان فراهم شود.

بهنامجو متذکر شد: از جمله در بخش گردشگری می‌بایست توجه ویژه داشته باشیم؛ چراکه اگر دشمن چاه نفت را تحریم می‌کند نمی‌تواند گردشگری را تحریم کند.

وی افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها می‌توان اردبیل را به جایگاه مطلوب رساند و ما نیز در راستای تحقق نیازمندی‌های استان تلاش خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4132092، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین