پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه منازل مردم قصرشیرین چشم به راه میزبانی زوار حسینی است، گفت: با جدیت در پیگیری های به عمل آمده در سطح ملی و استانی تنها می توان به بازگشایی مرز خسروی خوشبین بود.

شعار سال: فرامرز اکبری شامگاه امشب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس کرمانشاه، اظهار داشت: پیگیری ها برای بازگشایی مرز خسروی به سطح دولتی رسیده و علاوه بر استاندار کرمانشاه، در سطح دولت نیز شاهد پیگیری و رایزنی توسط مسوولانی همچون معاون اول رییس جمهوری، وزیر کشور و مجموعه ستاد اربعین هستیم.

اکبری ادامه داد: بدیهی است اگر مرز خسروی بازگشایی نشود، مرزهای دیگر کشور تحمل خیل عظیم زوار حسینی را ندارند.

وی با بیان اینکه امکانات و خدمات ایجادشده در مرز خسروی فراتر از انتظارات است، افزود: همه مدیران و مسوولان استانی و ملی براین مقوله اذعان دارند و همه چیز برای میزبانی و تردد زوار در این مرز مهیا است.

به گفته اکبری، مرز خسروی یکی از قدیمی ترین مرزها با کشور عراق است و اکنون امکانات و زیرساخت های خوبی در این مرز فراهم است و در صورت بازگشایی، زوار از رفاه خوبی رخوردار می شوند.

**بازدید قائم مقام وزیر اطلاعات از مرز خسروی

اکبری اظهار داشت: ساکنان قصرشیرین ستاد مردمی تشکیل داده و منازل خود را برای اسکان زائران آماده کرده اند که حیف است زوار از این همه خدمات بهره مند نشوند.

فرماندار قصرشیرین در بخش دیگر از سخنانش به بازدید امروز قائم مقام اطلاعات و اعضای شورا اربعین از امکانات و خدمات ایجادشده در مرز اشاره کرد و گفت: پس از بازدید این مقامات از موکب ها، کاروان ها، مراکز اسکان و خدمات درمانی و رفاهی همه موارد مطلوب ارزیابی شد و انگیزه برای پیگیری در سطح ملی فراتر رفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۱۲۳۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین