پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح‌های شاخص صنعتی در این استان توان اشتغال‌زایی برای ۱۵ هزار نفر را دارد.

شعار سال: سید حامد عاملی تصریح کرد: از هزار و ۴۰۰ طرح موجود در استان ۵۰ طرح شاخص شناسایی شده که در صورتی که به نتیجه برسند می‌توانند برای ۱۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کنند.

وی با تأکید به اینکه اشتغال بخش صنعت، اشتغال پایدار است، افزود: تلاش ما بر این است طرح‌های شاخص تا دو یا سه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان متذکر شد: این میزان اشتغال تأثیر قابل‌توجهی برای حل معضل بیکاری مردم استان خواهد داشت و منجر به توسعه اقتصادی می‌شود.

به گفته عاملی برای عملیاتی شدن طرح‌ها ضروری است هم بانک‌ها و هم بخش دولتی حمایت لازم را داشته باشند.

هیچ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت تسهیلات نگرفته است

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل متذکر شد: با وجود اینکه بیش از ۱۸۰ طرح به بانک‌ها معرفی کردیم اما صرفاً ۱۹ طرح توانسته‌اند تسهیلات دریافت کنند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از این تعداد ۴۶ طرح با پیشرفت بالای ۶۰ درصد است که متأسفانه حتی یک مورد موفق به دریافت تسهیلات نشدند.

عاملی تصریح کرد: طرح بالای ۶۰ درصد در صورتی که به نتیجه برسد منجر به اشتغال جدید می‌شود و با توجه به اینکه تا پایان سال می‌بایست ۱۰۰ طرح بالای ۶۰ درصد را در استان به بهره‌برداری برسانیم انتظار داریم بانک‌ها از این طرح‌ها حمایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 4134842: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین