پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره خبر توقیف دو روزه این روزنامه گفت: تاکنون چیزی در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

شعارسال: حسین شریعتمداری درباره خبر توقیف ۲ روزه کیهان از سوی دادستانی تهران گفت: خبر را در سایت خبرگزاری‌ها دیده‌ام و تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی در توضیح بیشتر این موضوع تصریح کرد: بسیار بعید می‌دانم که دبیرخانه شورای‌عالی‌امنیت ملی حمایت از جنایتکاران کودک‌کش آل‌سعود و اماراتی‌ها را بر حمایت از مردم مظلوم یمن ترجیح بدهد، و از دادستانی هم انتظار نمی‌رود که «روزنامه کیهان» را به خاطر دفاع از مسلمانان مظلوم یمن توقیف کند.

مدیر مسئول «روزنامه کیهان» خاطرنشان کرد: کلان‌سرمایه‌داران برج‌نشین امارات باید از تیترهای «روزنامه کیهان» نگران شده باشند و نه مسئولان محترم خودمان.

لازم به ذکر است دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان بر خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.

دوشنبه این هفته ـ. ۱۵ آبان ماه ـ. دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد، در جلسه امروز مقرر شد به روزنامه کیهان بابت تیتر «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی»، که خلاف مصالح و امنیت ملی تشخیص داده شد، تذکر داده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 17 آبان 1396 ، کدخبر: 645193 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین