پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی برای حضور چهار میلیون زائر رضوی اندیشیده شده است.

شعار سال: سید جواد حسینی در جلسه با مدیران کل دفاتر و ادارات کل زیر مجموعه معاونت اجتماعی، سیاسی و امنیتی با اشاره به ایام آخر صفر اظهار کرد: در این ایام نزدیک به چهار میلیون زائر در ایام شهادت امام رضا (ع) وارد مشهد خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار نفر از این افراد زوار پیاده هستند و تاکنون 513 کاروان پیاده جهت ورود به مشهد ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: تاکنون 60 هزار منزل در مشهد برای اسکان زائرین اعلام آمادگی کرده‌اند، زائرین پیاده از شش معبر وارد مشهد می شوند و تاکنون 267 ایستگاه بین راهی برای پذیرایی از این زوار راه اندازی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از اجتماع 50 هزار نفری دانش آموزان مشهدی در روز شهادت امام رضا (ع) خبر داد و افزود: 400 مدرسه برای اسکان زائرین آماده شده که در 39 مدرسه، توسط دانش آموزان و دبیران همان مدارس به زائرین خدمات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به زائرین اربعین نیز گفت: نزدیک به 185 هزار زائر از استان خراسان رضوی در ایام اربعین در پیاده روی کربلا شرکت کردند که 20 هزار نفر این افراد اتباع خارجی مقیم در استان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: تا روز گذشته نیز حدود 20 هزار زائر از افغانستان وارد کشور شده اند.

وی خواهان ارتباط موثرتر با کنشگران سیاسی استان خراسان رضوی شد و افزود: مدل ارتباطی جهت ارتباط موثرتر با کنشگران سیاسی استان باید تعریف و اجرایی شود.

معاون استاندار خراسان رضوی بکارگیری جوانان و بانوان را سیاست اصلی دولت دانست و اظهار کرد: شناسایی نیروهای توانمند در حوزه فرمانداری‌ها و بخشداری های‌استان با تاکید بر استفاده از بانوان و جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: نظام جامع برنامه‌ریزی در استان در حال اجراست و باید این نظام برنامه ریزی به سمت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز هدایت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 22 آبان 96، کد مطلب: 96082212577: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین