پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیرکل اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی در خصوص ساخت و ساز در حوزه مسکن و راه در استان اظهارات عجیبی را مطرح کرده است که این اظهارات با واکنش رئیس بنیاد مسکن استان مواجه شد.

شعار سال: استان کهگیلویه وبویراحمد ید طولایی در خصوص به کارگیری مدیران غیربومی و پروازی داشته است.

یکی از این مدیران، مدیرکل اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که اهل شهرستان لامرد و دارای سابقه اجرایی در مناصب مختلف در سطح استان فارس و خارج از آن بوده است .

عبدالله حسینی، سابقه هشت سال مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمددر دولت های سازندگی و اصلاحات، بخشداری مرکزی لامردو همچنین معاونت عمرانی استانداری فارس، سرپرست معاونت زیارتی و مشاور استاندار در امور حقوقی استانداری فارس در دولت دهم را در کارنامه خود دارد.

عبدالله حسینی فرماندار پیشین لامرد در جلسه تودیع خود که آبان ماه امسال در لامرد برگزار شد ضمن خودستایی در اظهاراتی گفت:اینکه چرا دکتر علوی(نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس) بنده را به عنوان فرماندار تایید کرد است، خطاب به خود در حالی که بغض گلویش را گرفته بود گفت: ایشان کسی را انتخاب کرد که دوران دوازده ساله دبیرستان را ده ساله به اتمام رساند، در سه رشته دانشگاهی تحصیل کرد، در سی سال خدمت خود به عنوان مدیر خدمت کرد، ایشان کسی را انتخاب کرد که شش نفر از بزرگان این شهرستان در سال ۸۵ به یاسوج آمدند تا او را به عنوان فرماندار لامرد معرفی کنند اما قبول نکرد.

فرماندار پیشین لامرد افزود: دکتر علوی کسی را انتخاب کرد که قرار بود استاندار شود، قرار بود معاونت عمرانی بوشهر شود اما نپذیرفت، کسی که قرار بود به عنوان گردشگری استانداری فارس را نپذیرفت، کسی که از صفر تا صد پروژه بهسازی شاهچراغ را هدایت کرد، کسی که تا قبل از او در کهگیلویه و بویر احمد کسی مسکن و راه نساخته بود و بعد از اون هم نساخت، کسی که در دو دولت مسئول پیگیری مصوبات سفرهای ریاست جمهوری بود، کسی که 90درصد روستاهای استان هرمزگان را 20سال پیش جهت خدمت رسانی طی کرد اما اهل تبلیغ نیست، کسی را انتخاب کرد که اکنون فرماندار لامرد شده است.

وی گفت: در ابتدای انتخاب اینجانب فضا به سمت تخریب رفت تا جایی که ابتدا تخریب چهره حجة الاسلام علوی و سپس دکتر علوی و پس از آن بنده ، اعلام می‌کنم به هیچ عنوان راضی نیستم حضور اینجانب باعث تخریب دیگران شود.

موضوعات بیان شده بخشی از سخنان "عبدالله حسینی" فرماندار محترم شهرستان لامرد و مهر بود است که در قسمتی از آن ادعا کرده است:" تا قبل از او در کهگیلویه و بویر احمد کسی مسکن و راه نساخته بود و بعد از اون هم نساخت".

در پی این ادعاها، پایگاه خبری بویرخبر طبق رسالت خبری در مصاحبه ای با ابراهیم فرزانه مدیر کل بنیاد مسکل استان کهگیلویه وبویراحمد این موضوع را بررسی کرد.

ابراهیم فرزانه در گفت و گوی تلفنی عنوان کرد: در خصوص این ادعا باید بگویم قبل از آن (مدیرکل اسبق بنیاد مسکن استان) که من نبودم، واگر هم کاری انجام شده از محل اعتبارات دولت بوده است که هر مدیری موظف است اعتبارات را هزینه کند.

فرزانه عنوان کرد: همین را بگویم در سال 94 و 95 به اندازه سی سال که از عمر انقلاب می گذرد، در این حوزه کار انجام شده است، بطوریکه از اول انقلاب تا سال 1392 در استان کهگیلویه و بویراحمد مقدار یک میلیون و 200هزار مترمربع عملیات آسفالت ریزی انجام شده است، در حالیکه در سال 94 و 95 میزان دو میلیون متر مربع کار انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : ببینید این آسفالت های که در روستاهای استان شده است مربوط به چه سالی است؟ ما نمیگوییم مدیری کار کرده است یا نه . حتما بودجه ای نبوده که کاری صورت نگرفته است و در هرصورت ما خدمت گذار مردم و دولت هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 21 آبان 96، کد مطلب: 103630: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین