پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل پروژه‌های گردشگری در دست احداث، وظیفه دولت را در بحث ایجاد زیرساخت‌ها انجام داده‌ایم و بعد از آن نوبت بخش خصوصی است که وارد شود و از این زیرساخت‌ها استفاده کند.

شعار سال: پژمان نیک‌اقبالی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در شهر یاسوج، اظهار داشت: طرح کلی بازارچه سنتی یاسوج در نشست‌های قبلی این کارگروه تصویب شد و در مکان‌یابی و جانمایی درست این بازارچه باید دو موضوع نبود گره ترافیکی و امکان بازاریابی مناسب و دسترسی مردم مدنظر باشد.

وی افزود: دو مکان در محل پارک اسکان و یک مکان در محل پارک غدیر با اصلاح دقیق هندسی و سایر شرایط مورد نظر به صورت دقیق از سوی کارشناسان بررسی شود و پس از طرح در شورای ترافیک گزینه نهایی برای احداث بازارچه معرفی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با مشکلات برپایی جشنواره‌های حوزه گردشگری استان، گفت: متنی پیرامون برگزاری این جشنواره خطاب به استاندار استان نوشته شود که باتوجه به عدم توانایی بخش خصوصی استان در برپایی این جشنواره، در صورت امکان از ظرفیت بخش دولتی برای برپایی این جشنواره‌ها استفاده شود.

نیک‌اقبالی در ادامه بیان کرد: در مقایسه با چهار یا پنج سال گذشته که مشکلات حادی در بحث اسکان و سرویس بهداشتی در مکان‌های گردشگری استان داشتیم، در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای رفع این مشکلات انجام گرفته است.

وی ابراز کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی پیشگام بوده و تاکنون موفق به واگذاری تعدادی از پروژه‌ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است که جای تقدیر دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل پروژه‌های گردشگری در دست احداث، وظیفه دولت را در بحث ایجاد زیرساخت‌ها انجام داده‌ایم و بعد از آن نوبت بخش خصوصی است که وارد شود و از این زیرساخت‌ها استفاده کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1580899، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین