پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
فرماندهی سپاه گیلانغرب با حضور در روستاهای زلزله زده گیلانغرب شخصا اقدام به برپایی چادر برای اهالی کرد .

شعار سال: به دنبال زلزله اخیر که در شهرستان های غربی استان کرمانشاه به وقوع پیوست متاسفانه بسیاری از روستاها و حتی اهالی شهر گیلانغرب نیز دچار خسارت های زیادی شدند .

ظرف روزهای بعد از زلزله بر حسب وظیفه انسانی و حب نوع دوستی مجموعه اقتشار بسیج برای خدمت رسانی به مردم آسیب دیده در میدان خدمت و کمک رسانی بوده اند .

فرماندهی سپاه گیلانغرب روز گذشته با حضور در روستاهای زلزله زده گیلانغرب شخصا اقدام به برپایی چادر برای اهالی این روستاها کرد .

روستاهای زلزله زده در گلین و شنغال خالدی گیلانغرب شاید به کلی دچار تخریب و خسارت شده اند که سرهنگ محمدی فرمانده سپاه گیلانغرب از روستاهای چمن و انجاورود بازدید و از نزدیک پای درد دل مردم این منطقه نشت و از آنها دلجویی کرد .

علی رغم خسارت به واحدهای مسکونی شهری، بالغ بر 3700 واحد مسکونی روستایی درشهرستان گیلانغرب تخریب یا دچار آسیب جدی شده است .









شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مطلع الفجر، تاریخ 13 آذر 96، کد مطلب: 110912: www.matlaelfajr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین