پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم گفت: نمایشگاه از ایده تا درآمد با فعالیت ۶۰ غرفه در جهرم برپا شده است.

شعارسال: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم گفت: نمایشگاه از ایده تا درآمد با فعالیت ۶۰ غرفه در جهرم برپا شده است.

محمد دانش نیا با اشاره به برپایی نمایشگاه «از ایده تا درآمد» در جهرم گفت: این نمایشگاه در دو بخش تدوین شده که بخش اول عرضه و فروش محصولات تولیدی و بخش دوم معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در سرمایه گذاری و اشتغال است.

وی افزود: سعی شده با برنامه ریزی و ارائه کارگاه های آموزشی نحوه ورود جوانان و افراد جویای کار و فعالین اقتصادی به بازار در این کارگاه ها به خوبی پوشش داده شود.

دبیر علمی نمایشگاه از ایده تا درآمد ادامه داد: همچنین در این کارگاه ها نحوه حمایت دولت از طرح های سرمایه گذاری نیز بیان خواهد شد و سعی بر ان است که بتوان در جهت اشتغال جوانان گام برداشت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم با دعوت علاقه مندان و عموم مردم جهت بازدید از نمایشگاه و شرکت در کارگاه های آموزشی، بیان کرد: این نمایشگاه که از ۱۳ آذر برپا شده به مدت ۵ روز در مصلی نماز جمعه شهر جهرم و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ آماده بازدید و حضور علاقه مندان در کارگاه های آموزشی است.

دانش نیا ادامه داد: همچنین در پایان برای افراد حاضر در کارگاه ها گواهی شرکت در دوره نیز اعطاء می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 4166330، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین